Ik scroll de laatste dagen flink wat af en er is zoveel te krijgen. Rolex maakt in mijn ogen zeer mooie horloges. Mijn eerste horloge die ik graag wilde kopen was de Rolex Day Date 1601 of 1603. Ik had geen budget daarvoor en ging verder zoeken. Op die manier kwam ik uit bij Oris. Prachtig merk en precies mijn karakter. Strak, clean en overzichtelijk even nagedacht en verder gezocht maar ik bleef terug komen bij Oris. En dan precies het model Oris Aquis Clean Ocean met die mooie dial . Ik werd verliefd op dat horloge (nog steeds) en kocht hem voor ongeveer 2k. Ik dacht dit koop ik van mijn eerste zuurverdiende geld. Zo gezegd zo gedaan naar van Hell juweliers in Amersfoort. Gepast en geen twijfel gelijk gekocht.
Nu speelt er weer een nieuwe aankoop door mijn hoofd om voor te sparen. Ik wil graag nog een Oris āzie andere Topicā. Nu ben ik toch weer aan het twijfelen en kwam ik de Tudor Prince Date of Tudor oysterdate tegen die vind ik ook erg mooi en is toch een vors stuk voordeliger dan een Rolex 1601 of 1603.
Is de Tudor geliefd onder andere horloge liefhebbers? Of moet ik toch echt langer wachten en over 4 jaar een 1601 halen? Ik weet het niet en vraag daarom jullie hulp. Is Tudor ook erg geliefd, want het lijkt in mijn ogen een ondergeschoven merk altijd Rolex en geen Tudor.
Ben benieuwd vrienden.
Mocht je een foto hebben van 1 van de twee ben benieuwd of allebei mag ook
Tamas