Rolex Only III

't Is er toch van gekomen :heart_eyes::heart_eyes:

37 likes

Goeie keuze!

1 like

Dank je. Vond ikzelf uiteraard ook, de kleur en het model staan me heel erg aan. Tijdloos en ingetogen. En nog net even van het voordeel op Schiphol gebruik gemaakt :smiley: :smiley:

3 likes

36, (o.a.) de dial van de 41 is anders.

2 likes

Sammie heeft het goed gezien. Ik heb de 41 nog wel gepast, maar ik heb bij de 36 toch een beter gevoel met mijn niet al te grote polsen :slight_smile:

1 like

:heart:

24 likes

24 likes

:smiley::+1:

35 likes

Keuzes, keuzes…
Ben steeds meer gecharmeerd van de 36mm horloges en nu op zoek naar een exemplaar met een zwarte plaat, dat ook sportief gedragen kan worden. Blijf twijfelen diesen deze…Als de 116200 een bezel had die niet zo rond was maar zoals de 114270 , dan zou dat m worden. Weet niet of ik aan deze domed bezel kan wennen…zoals gezegd: keuzes, keuzes (En lekker belangrijk natuurlijk)

10 likes

Als ik deze 3 op een rij zie neig ik toch naar de DJ36 fluted/jubilee. Met zwarte dial is hij best mooi trouwens, zal ik die ook maar eens proberen :sunglasses:
Zat daar nou standaard een roulette date op, ja toch (zwarte, witte en blauwe dial)?

2 likes

Vandaag weer een Rolex om👍

19 likes

Vandaag en morgen kan het uiteraard enkel deze zijn!

28 likes

Fluted!

Blijft toch mooi…

9 likes

Zonder twijfel de fluted

Iedereen hierboven heeft 't fout, je moet voor die 114270 Explorer gaan :smile:

4 likes

Fluted is inderdaad mooier. Maar de volgende vraag dringt zich op :
Is fluted de meerprijs van 1300€ bij een nieuwe DJ het waard?

Ik vind fluted geen 1300€ mooier.

2 likes

Fluted maar dan Oyster band.
Ik vind fluted + jubilee zo druk worden.

3 likes

Volgens mij is de fluted van edelmetaal (kan het mis hebben). @Crownguard bevestiging?
Tja, is de Cameron blauwe plaat mooier dan de zwarte plaat? Beetje exclusiviteit ook die een prijs heeft.
Ik zou persoonlijk wel de fluted kopen in combinatie met de jubilee.

1 like

Fluted bezel is witgoud, kast is staal.