Rolex Only III

Niet helemaal, bezel is een combinatie van 18k witgoud en staal.

Goud is altijd een legering , anders te zacht :grin:

De legering van Rolex is zeer moeilijk te maken en bijzonder slijtvast.

1 like

11 likes

Inderdaad, maar 18k is al een legering, daarbovenop stopt Rolex er nog wat staal bij in.

Aiaiai, die plaat lijkt wel roomwit / ivoor zo op de foto… Hierbij het dringende verzoek, wellicht mede namens anderen, geen foto’s meer te plaatsen om het virus genaamd “hebzucht” niet verder te verspreiden.

Bij voorbaat dank!

2 likes

Ik kan me vergissen, maar ik dacht platinum of palladium.

1 like

Hoe kom je dáár nou bij…?! :flushed:

Zo wordt flauwekul de wereld in geholpen :wink:

”ROLEX 18 CT GOLD
Model features
By operating its own exclusive foundry, Rolex has the unrivalled ability to cast the highest quality 18 ct gold alloys. According to the proportion of silver, copper, platinum or palladium added, different types of 18 ct gold are obtained: yellow, pink or white. They are made with only the purest metals and meticulously inspected in an in-house laboratory with state-of-the-art equipment, before the gold is formed and shaped with the same painstaking attention to quality. Rolex’s commitment to excellence begins at the source.”

6 likes

:grin::+1: zal m’n best doen maar jeetje wat is het een gaaf ding!

Veruit de mooiste Oyster Perpetual, alles klopt; kleur van de wijzerplaat, indexen op de juiste plaatsen en meer balans is er volgens mij niet te realiseren…

P.s: bovenstaande tekst is niet heel bevorderlijk tegen het verspreiden realiseer ik me na het typen van de tekst :grin:

4 likes

Erg mooi Ries!

1 like

Toffe foto, toffe vloer! En die tray herkennen de meesten van ons wel. @jeroenderee heeft er ongetwijfeld een stuk of 30. En nu hou ik op!

1 like

Goud is natuurlijk geen legering, maar de meest bruikbare varianten wel. Ik heb overigens een trouwring van 24 karaat. Die is wel heel zacht en zit vol met kleine deukjes. Is ook niet helemaal rond meer.

Ja @Crownguard, hoe leggen we dat uit :sunglasses:

1 like

Ja we doen ook wel eens tray twister op mn kantoor haha

3 likes

Mooi ding Ries! staat je erg goed

2 likes

HF Tray

5 likes

Haha briljant! :joy::joy:

2 likes

Mwoah, vrij smakeloos. Dat jochie mag een geestige blik hebben, hij heeft vermoedelijk wat anders aan z’n hoofd dan onze first world problems.

2 likes

Hij heeft haar aan zijn hoofd ja.

1 like

Jezus Ryan.

1 like

De 126710 BLRO wordt pas na de zomer uitgeleverd (aldus Gassan), dus wel knap dat er al mensen zijn die er al een bezitten. Ik dacht dat alleen de bi-color en de gouden leverbaar zijn op het moment ?