Rolex Only III

Ik ken Ryan een beetje. Gaat wat ver om 'm Jezus te noemen… :wink:

2 likes

Niet alleen Gassan levert ze. USA heeft er al verkocht

Duitsland ook zag ik oa op Instagram.

1 like

Dank je. Wist ik niet. Ik dacht dat ze wereldwijd tegelijk zouden uitleveren

De meeste foto’s zijn zoals die van mij, van een showmodel zonder uurwerk genomen tijdens een presentatie

1 like

I know ik heb die bij Gassan ook gepast. Kijk oa ook even naar Bloombar zijn ista. Zit in London en heeft er al 3 verkocht voor 18,5k GBP.

Ik twijfel daar ook niet over hoor, maar zoals gezegd, de meeste foto’s die je tegenkomt zijn van showmodellen.
Het was wel nieuw voor mij dat ze al in verschillende landen geleverd worden, en in andere landen (zoals NL) nog lang niet. Dit is ongebruikelijk voor Rolex. Normaal zit er maar enkele weken tussen, en geen maanden zoals nu.

Ik wil hem ook!

1 like

Iedereen moet nu eenmaal met z’n eigen problemen dealen :wink:

@Mirage, als je een grap moet uitleggen dan is hij niet goed genoeg. Daarmee geef ik je impliciet gelijk.

Het punt waarom je het smakeloos vindt, is exact waarover de grap gaat. Het plaatje is een bekende internet meme (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Internetmeme) genaamd ‘skeptical third world kid’… Wij maken ons druk over horloges en speciale bakjes ervoor terwijl aan de andere kant van de wereld mensen niet eens te eten hebben.

Het bovenstaande schrijf ik terwijl ik op Schiphol zit te wachten op mijn vlucht naar Ibiza met mijn Rolex om. Dus hypocriet is de grap zeker. Desalniettemin soms goed even te relativeren hoe goed wij het hier hebben.

Mooi. Iemand nog een Rolex plaatje?

6 likes

Na je uitleg is hij dan toch iets leuker…:wink:
Had ‘m wellicht zelf ook al zo uit kunnen leggen, maar kende het fenomeen niet. Fijne vakantie en aan boord naar Ibiza zal je vast niet de enige zijn met een Rolex…

Back on topic indeed!

6 likes

Neeeeeeeee, meer dan 100% er bovenop?!

And rising…

1 like

Dank! Gaat lukken.

En jij maar lachen als ik ‘kuthobby’ roep…

2 likes

Jep, en hij betaald inkoop 13k.

1 like

Keuzes, keuzes… :sweat: maar ondertusseb wel gemaakt :joy: :sunglasses:

14 likes

De rechter gok ik.

14 likes

Twee toppers. Ik denk dat het moeilijk kiezen wordt. Maar op den duur geeft de rechter iets meer rust op het netvlies denk ik………:triumph::triumph:

1 like