Rolex only V

Lekker hoor

1 like

Merci. Ben nu al aan het kijken naar een strakke linen of Tapestry dial :sweat_smile: Leuk om er een paar te hebben lijkt mij.

Snap ik, laat er alleen geen prutser aanzitten met verwisselen!

1 like

Hè hè, even een bakkie.

Prut !!!

13 likes

Schudt handjes. Heb de mijne ook bij Ramon aangeschaft, direct na Basel 2014.

Wat zou ik graag een teletijdmachine hebben nu :slight_smile:

Eensch. Heb je een goed adres in de regio Haarlem? Helaas is klemann met pensioen. En waar vind je die dials? Lastig te vinden vooralsnog.

Toevallig woon ik in Haarlem :sunglasses:. Ken er geen toevallig in Haarlem zelf maar kwam erachter dat er een vintagehorlogetoko is, vintage works ofzo, misschien doen die kleine ingrepen als vervangen dial wel kundig? Ze dealen in serieuze horloges iig.

Deze. https://www.watchworkshaarlem.com/

1 like

Hahah no way! Small world. :joy:

Haha ja haarlem watch works ken ik. Farid runt dat, goeie gozer. Zit een stukje verder weg richting ikea. Hij rommelt alleen liever niet aan horloges als hij niet zelf de service beurt verzorgd heeft. (of je dat dus eerst laat doen) Er zit volgensmij ook nog een klein vintage zaakje in de kleine houtstraat. Zal is kijken of ie een dial swap wel wil doen. Ging toen om een bezel switch van een 16710. Thx :v:

Na veel twijfel mijn eerste vanmiddag gekocht

46 likes

Ik ook hoor!

:beers:

23 likes

Prachtig zeker met zo een matte plaat in de zon. Van harte!

1 like

Gezien ik geen verstand van Rolex heb, wie kan mij vertellen of mijn aankoop een goede is of betreft de staat van d Milgauss

Prachtig zeg, geniet ervan!

1 like

Is het al bekend of de nieuwe jubilee van de BLNR en de Pepsi ook op de zwarte GMT plug en play is?

Hoe heet dat zaakje? Ken alleen die vage tent die tegen de grote markt aan schuurt, schuin tegenover schaap en Citroen, soms liggen daar aardige vintage horloges.

1 like

Vieze stickers :laughing:

16 likes

In het blauw ook mooi.

18 likes

Oh ja, die heb je ook nog idd. Ligt daar serieus soms wat leuks ja? Geinig.

Ik bedoelde deze. https://www.klokkendokter.info/index.html
0 ervaring mee verder.

1 like

Zeker. De kleur blauw is erg fraai.
In combi met de jubilee heb ik dan wel de voorkeur voor fluted bezel.

1 like

Gaaf!

1 like