Rolex only XII

Die van mij gaat alleen de deur uit wanneer ik een Pepsi voor list krijg. Duurt nog wel ff dus.

1 like

Precies hetzelfde gedaan!
Sub 114060 er uit gedaan toen de Pepsi kwam.
7k voor nog geen 1 jaar oude Sub.
En uiteindelijk weer geëindigd met een Sub 116610. :upside_down_face:

1 like

Én een 1503!

1 like

Die Pepsi is wel een beetje mijn grail (binnen bereik). Zeker voor list. Dus die gaat er dan niet meer uit… :slight_smile: Mijn andere plannen weet jij Jurk :wink:

3 likes

Sorry… je hebt helemaal gelijk! :facepunch:
En dat draagt toch een stuk lekkerder.
Lekker 1503 erbij zonder zorgen.
Want liep in 020 toch niet altijd even soepel met de Pepsi.

Gefeliciteerd @Cedric !! Heerlijk horloge!

Snap het en hoop het zo blijft!
Toen ik hem eenmaal had was een deel van de spanning weg. De Sub was altijd mijn grail. Maar ik geloof er dus niet in. Leuk om af te kunnen wisselen! Elke keer als ik hem weer zie dan kriebelt het wel om hem terug te kopen. Maar denk dat ik blijer ben met de 1503 en de Sub. Vooral door de zorgeloosheid.

3 likes

Ik woon in Amsterdam en voel mij met mijn sub eigenlijk prima op mijn gemak om eerlijk te zijn…

3 likes

Is toch wel erg dat je daar je druk over moet maken wat voor horloge je om hebt :face_with_raised_eyebrow:

Wacht maar tot je er mee wilt stappen en de helft van de waarde van het horloge een premium is en als hij weg is je hem niet kunt vervangen wegens die gekke wachtlijst. :upside_down_face:
Als je dan nog steeds relaxed ermee loopt, dan is het voor jou het horloge :+1:

Ps. Met de Sub doe ik ook niet moeilijk. :ok_hand:

Misschien wel een punt, met name de niet vervangbaarheid. Maar goed dat is verzekeren tegen een vervangwaarde…

Maatje van mij is na het uitgaan achtervolgd en vervolgens van achter goed hard naar de grond geslagen waarna ze zijn Sub hebben meegenomen.

1 like

Aan de drank met een sub om je pols in Adam is kans op problemen. Helaas is de tijd dat het wel veilig kon ook in Amsterdam voorbij.

2 weken geleden hem flink geraakt in Amsterdam en voelde mezelf hartstikke veilig. Nu heb ik “maar” een DJ dus misschien zijn ze daar minder happig op.

1 like

Tsja je kunt je prima veilig voelen. Maar er is gewoon een kans dat je horloge wordt gespot en dat je na de bar wordt gevolgd en vriendelijk wordt verzocht om je horloge af te staan. Tientallen, honderden zijn je voor gegaan

Thanks Jur :wink:

1 like

Echt top. TT was nooit mn ding maar dit… :ok_hand:t5:

32 likes

:drooling_face:

Zo moet dat, ga ik binnekort ook doen.

Hoezo maar, denk dat ze daar net zo happig op zijn.
Als je net de pech hebt,.ben je de l#l

Maar de vrienden waar ik mee ga zuipen zijn niet de kleinste, dus ik denk dat ze zich wel een x bedenken.

Pistool op je hooft is natuurlijk meegeven, het is uiteindelijk maar een horloge. Ik heb thuis 2 kinderen waar ik voor moet zorgen, dus dat risico ga ik niet nemen.

Rosé van rolex is echt top, mooiste van alle bekende merken. Alhoewel die van @mozaiek erg ook echt mooi uitziet.
Heb ik nog nooit irl gezien.

6 likes

Hoofd*

Begrijp me niet verkeerd, wanneer iemand dreigt met een mes of met een pistool dan ga ik niet de grote jongen uithangen. Het is inderdaad maar een horloge. Ik draag hem wel gewoon, ga hem niet afdoen als ik een keer naar Amsterdam oid ga.

1 like

De mooiste gmt!

Heerlijk zomers horloge

17 likes

Heel gaaf!

1 like