Rolex only XII

Hier ook niet.
De AP laat ik dan wel thuis. Denk dat rolex wel een stootje kan verdragen.

3 likes

15 likes

Als jij weer van je fiets dondert dan is die AP zeker stuk :joy:

1 like

Heb het, gek genoeg, zelfs eens meegemaakt tijdens de carnaval in Tilburg. Was toen niet met een rolex, maar met een burberry horloge. Gelukkig toen met een sisser afgelopen. Conclusie: volgens mij loop je uiteindelijk altijd gevaar omdat er altijd verkeerde mensen zijn, met het ene horloge wellicht meer dan met het anderen.

1 like

Als je echt van plan bent lam de goot of gracht in te gaan kun je hem ook een avondje niet omdoen toch? No shame in that. En dan de volgende morgen weer lekker naar staren met een stampende kater in je kop.

4 likes

Vraagje: vinden jullie een op 34 te klein voor een mannenpols?

Heb dunne polsjes. 39 is wellicht door de endlinks net een tikje te groot. 36 vind ik icm dit model de dubbele indices op de 3-6-9 niet mooi… En dan hebben we t dilemma mocht ik voor een op gaan.

Green die alleen maar in de 34 te krijgen is of wit.

Maar goed iemand hier zei ooit dat t witte van de diverse maten ook van elkaar verschilt. 39 is iig niet wit wit zeg maar. 2 keer bij ad omgehad. Weet iemand daar meer over?

Dit kan ook nog (stockfoto):

Zijn er gebruikt ook in het zilver, mocht je een lichte plaat willen.
En nee, 34 mm is niet te klein. Maat zegt niks, als hij maar goed voelt en staat.

6 likes

Vandaag gepast:

Beide zo mooi!
Het ultieme horloge zou zijn een hulk in een 5digit sub kast…
#firstworldproblems

13 likes

Goed punt.
Beetje laten bijslijpen kan ook nog.

2 likes

@lasteraar

Of je een zwembad in je tuin heb :joy:

Hahahhaa bijslijpen gaat niet, afslijpen wel.
Maar dan nog, slecht plan…

1 like

Black or blue 116234? Hier 2x blue keuze…

9 likes

Nee gewoon thuis :sweat_smile::beer:

2 likes

Thanks.

Met een blauwe fluted dj 36 (en een Explorer 1 mk2) zal ik vooral naar of een witte of een groene plaat kijken met een grape als goede derde… 2 laatstgenoemde nog nooit om de pols gehad.

Mocht iemand wat weten te liggen in ons kikkerlandje naast een millgauss blue hou ik me aanbevolen om te PASSEN :stuck_out_tongue:. Dat heet of wit,groen of paars en of mg blue

T liefst 2 of meer bij elkaar maar goed ik denk dat t not gonna happen…

Dik voor mekaar! Geniet ervan :grin:

1 like

.

Altijd goed :+1:

16 likes

Sow. Waar ben jij geweest? :stuck_out_tongue:

Het begint toch weer te kriebelen om iets anders te nemen. Jammer genoeg (of gelukkig) is er zoveel leuks op de markt!

Tips om de liefde weer wat aan te wakkeren, in de vorm van een bandje of iets? Anders gaat hij de verkoop in :joy:

14 likes

Even afkoelen

16 likes

Niet weg doen! Heb 2x spijt gehad dat ik mijn 16570 heb weggedaan. Ben nu op weg de horloges terug te kopen die ik mis en spijt van de verkoop heb/had. :wink:

3 likes