Rolex only XII

Ik weet even niet zo goed wat ik moet voelen na zo’n knipoog…

3 likes

Opwinding? Verachting? Warm gevoel?

1 like

Sub(liem)

Horloge, weer en hotel😎

13 likes

Meer heb je eigenlijk niet nodig

16 likes

Is je sub ongesteld? Het touwtje steekt uit :sweat_smile:

ok, brand mij maar af. Dit is te slecht…

21 likes

Dan is het een lontje.

8 likes

Inderdaad

12 likes

Ben er ook klaar voor! :ok_hand:

15 likes

Jij kunt het weten met die 5 en 6 digit moodswings

4 likes

Vanaf de foto vind ik de 5digit mooier om jou pols @robertw

Bij mezelf de 6 digit :heart_eyes:
Show them suppies

10 likes

Ik denk dat wij bijna dezelfde polsmaat hebben. Ook de 5 digit zal jou mooier staan, maar als je de 6 digit gewend bent dan is dit dikke prima.

Ik heb een jaar de 5 digit omgehad. Daar zal het ook wel in zitten.

2 likes

Zomaar eens een vraag… nooit gedacht deze te stellen maar toch. Ik heb me onlangs op de lijst laten zetten voor een submariner… van alles al gepasseerd en altijd gezegd er komt een datejust… als ik kijk naar wat ik het meeste draag is het me hydroconquest of een andere duiker. Dus overstag gegaan en uiteindeijk het horloge waar ik altijd al van droomde in ‘bestelling’ gedaan.

Ik ben ook erg aangetrokken tot een yachtmaster… ik wil echt dat deze voor het leven is en zoals het ernu uitziet sta ik nog lang op de lijst, kan dus nog kiezen en wisselen. Ik moet nog beetje sparen, dus geen haast… is de yacht master bijvoorbeeld groter/zwaarder om de pols? Wat zijn de verschillen? Nooit eentje omgehad.

Wat zouden jullie doen? Yachtmaster vs Submariner?

Ik heb voor beide gekozen. Maar als je zou moeten kiezen zou ik voor de sub gaan.

7 likes

Wat een voorrecht!.. heel cool. Waarom de Sub. Los van dat alles smaak is etc, begrijp ik hoor. Maar ik ben aangetrokken tot beide en voor het eerst sinds deze hobby een duidelijk pad ingeslagem😅

1 like

Een sub bled wat makkelijker in met je kleding, op kantoor ( als je een kantoor baan hebt ) en is over het algemeen wat meer een all rounder.

Klinkt leuk!

1 like

Leuk dat Engelse autocorrect :sob:

1 like

Dit scheelt mij een hoop typewerk. :rofl:

2 likes

13 likes

Misschien ligt het aan de foto’s maar ik vind de 6 digit echt kleiner ogen om mijn pols dan bij u.

5digit ook paar keer gehad maar die sluiting kan ik niet mee leven.

1 like