Rolex only XV

Blijf dan maar vooral weg op de pagina van de dames, niet goed voor je relatie dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

18 likes

14 likes

De laatste voor voorlopig, morgen weer wisselen. Vandaag in het vliegtuig scheen het licht er mooi op. Die saaie Sub blijft mijn favoriet!

11 likes

16 likes

Puik exemplaar :ok_hand:

1 like

2 likes

Pak zojuist mijn sub uit de kast na 2 dagen niet te hebben gedragen en natuurlijk staat ie stil.
Geen probleem even een paar slagen geven en weer gaan toch?
Nou nee dus, hij draait heel soepel maar opwinden doet ie mooi niet :thinking:

Iemand een idee?

weg doen en een Panerai kopen?

of misschien tijd voor een beurtje

1 like

Zit de kroon goed in de opwindpositie? (Positie 0) Met andere woorden: is ‘ie helemaal naar buiten ‘ gesprongen’?

Hoe oud is je submariner?

Dit had ik ook met mijn 116234 en daarvan was de olie gewoon veel te dik geworden en kon hij niet meer opwinden.

:man_facepalming:t2:

Jep

Ruime 5 jaar

Ik ben ook niet zo goed meer op te winden.
Heb ook een beurt nodig.

10 likes

Huilen en kijken over er nog iets van coulance mogelijk is met een rolex service :stuck_out_tongue: ?

Dan lijkt mij ook dat hij gewoon een service moet hebben.

Even heen en weer naar Alkmaar en het is zo gepiept.

Volgens Rolex moet dit model van bouwjaar 2015
Elke 10 jaar service hebben :thinking:

Na July 2015 zouden ze 10 jaar moeten kunnen halen alleen kan het in de praktijk nog wel eens anders zijn.

Idealiter ja, maar ze zeggen zelf (medewerker AD) dat daar nog wel eens een flink verschil in kan zitten per horloge en drager. Ik draag hem bijvoorbeeld elke dag van begin tot eind, grote kans dat ik hem eerder moet laten servicen dan iemand die hem afwisselt met een ander model. Ik geloof ook niet per se altijd in die 10 jaar, het klinkt goed, maar praktijk is altijd anders zoals @gewoonlucas ook zegt.

Maakt ook niet zoveel uit of die nou service nodig heeft of niet, een auto heeft ook service nodig elke x aantal km’s.
Had alleen niet verwacht dat het zo abrupt zou eindigen met een vermoedelijk defect :neutral_face:
Maar goed we zien het wel, alleen even kijken waar ik hem heen ga brengen,
Alkmaar, Gassan of Rolex Brussel.

1 like

Ja dat is inderdaad wel shitty…

Misschien kan dit snel opgelost worden bij Wesselink en Vreeker, maar je moet zelf kijken wat je het best lijkt.

1 like