Rolex only XVI

En door… (met Kerst)

32 likes

Ik hou wel van dit soort platen :ok_hand:

1 like

Geen kerstgedachte in deze topics helaas. Voornamelijk volwassen mannen die zich als kleine kinderen gedragen. Een paar uitzonderingen daargelaten. :frowning_face: Jammer.

1 like

de eerste ceramic met smallere lugs.

15 likes

Tot nu toe ben jij de enige die zeurt in dit topic…

6 likes

Hoi :wave:

2 likes

Haha, grappig. Spuitelf.

Hoi :wave:

1 like

:popcorn:

2 likes

Geen relletje op een vrijdag, dan maar op een zaterdag. Lekker hoor🍿

1 like

Jezus, schelden ook nog. Had iemand anders het laatste stukje vlees van de Gourmet?

Rustig aan man…

1 like

Iemand nog een paar wijzerplaatjes kopen?

11 likes

Lekker plaat idd

afbeelding

:man_shrugging:t2:

Wat zit er voor een tussenpersoon in? :joy:

1 like

Ik begin straks met gourmetten. EINDELIJK. Zo’n borrelplank bij de schoonfamilie doet het toch niet helemaal als er gourmet aan de horizon lonkt. Zo deftig ben ik niet.

Bon appetit!

17 likes

Wat heb je in de aanbieding? Ga ik er het juiste horloge bijzoeken… mag ook plaat zijn die je bij mij vind passen. Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :grin:

2 likes

Stuur maar een berichtje op Instagram!

3 likes

Het is vechten tegen de bierkaai voor mij. Jij hebt de teugels stevig in handen op het forum. Je hebt veel forumleden die je in alles volgen en voor je opkomen. Ik krijg enkel buiten het forum bijval, omdat men het niet publiekelijk op HF kan doen; dan riskeert men een ban. Dat is het verschil. Jij komt overal mee weg en andere forumleden gaan meteen voor de bijl als ze zich tegen jou keren. Ik kan uit m’n hoofd al meer dan tien forumleden noemen die inmiddels geen HF account meer hebben of veel minder actief zijn door een aanvaring met jou of degenen die om je heen hangen.

6 likes

IKKE NIET !!!

Kwestie van tijd

Wijzerplaatje kun je overal kopen. Heb je hem niet voor nodig.

10 likes