Rolex only XXIV (Deel 9)

Dat is al heel wat :nerd_face:

1 like

Dat je er voor het geld in zit was al duidelijk. Maar probeer eens rustig te reageren op andere gebruikers in plaats van meteen zo passief-agressief. Of reageer helemaal niet. Eens zien of dat lukt.

1 like

Kun je de bezel ook bruin photoshoppen? Dan is het een goed alternatief voor de platina daytona

1 like

lijkt wel of sommige mensen hier overspannen zijn :pleading_face:

3 likes

Allemaal leuk en aardig die verwijten heen en weer maar ik mis de huidige koers van de Tiff, die heb ik al weer een tijdje niet langs zien komen. Iemand daar info over?

2 likes

Lekkere lange dag hè? :innocent:

1 like

is er uberhaupt iemand hier op het forum met zo’n tiffany dial?

Al een half uur geen update, was bang dat de hype over was :man_shrugging:t2:

Vast wel, zoveel liefhebbers. Kan haast niet anders.

1 like

Na veel nadenken en het passen van de verschillende Sub modellen, sinds vorige week officieel de zoektocht begonnen naar de 124060 :sweat_smile:

Ook heb ik de steun gekregen van mijn Duitse schoonfamillie die mij gaan helpen in de zoektocht. Afgelopen zaterdag (wellicht niet de beste dag) alle mogelijke filialen afgegaan in amsterdam en het gesprek aangegaan met de medewerkers. Hebben mij allemaal top geholpen echter nog niet aan het exemplaar wat ik zoek.

The search continues!

2 likes

Goede tijd ook om te zoeken. :joy: :christmas_tree:

Volgens mij zijn ze zelfs grijs nauwelijks verkrijgbaar. Maar al bij Kramer gekeken? Die heeft er dan nog wél een stuk of 4, nieuw in stickers a 13k. :ok_hand:

Kan er nog iemand een koopadvies doen? Volgens mij ging een Sub no-date een paar maanden geleden nog voor <12k.

1 like

Vrijdag avond in plaatselijke kroeg. ‘pietjesbak’ spelen met de cafebaas. Zalig

3 likes

Klopt, ben afgelopen week bij Kramer langs geweest. Op dit moment nog wel mijn chances pakken op evt. Retail :rofl:

Een man kan nooit genoeg dromen

Edit: Begin januari ga ik ook nog richting Geneve en volgende week Dusseldorf. Misschien dat ik daar meer mazzel heb.

1 like

Zit er bijna op :pleading_face:

Om 5u gestart met gedoe, nu 14,5u later nog steeds gedoe

Horloges geven eeeh rust :grimacing:

1 like

Die speelt rare spelletjes, adverteert horloges met stock foto’s. Had hem gemaild of hij een 124060 in de stickers had liggen. Antwoord was nee, wel 4 ongedragen maar zonder stickers.

Terwijl alle 4 die advertenties van de 124060 zijn afgebeeld mét stickers.

3 likes

Das niet zo vreemd toch. Een nieuw horloge is altijd hetzelfde. Kan me goed voorstellen dat die niet 100 x per jaar hetzelfde horloge op de foto zet.

Alleen niet slim om dan een verkleefd exemplaar als voorbeeld te gebruiken…

12 likes

Dat is een mooi beestje :slight_smile:

14 likes

Ja Marc daar ben ik het volledig mee eens,
Nieuw is nieuw.

Maar exact wat je zegt, stickers of geen stickers kan wel wat schelen.

Nu we er toch zijn, @lasteraar, wat doet een Tiffany in de stickers?

Tiffany bird 5.5m USD

3 likes