Rolex only XXIV

Erg gaaf horloge.

Kleine terug gooi

8 likes

Ik heb ook ambivalente gevoelens naar de Airking toe. Soms vind ik hem heel gaaf met name met z’n groene accenten en soms denk ik wat een druk en onsamenhangende dial.

2 likes

Ik denk in het echt toch weer beter dan op (veel) foto’s.

1 like

Ik heb m vorige week voor het eerst om gehad. Dacht altijd dat ik m kut vond maar hij was verrassend tof!

7 likes

Had ik met de Explorer ook…

1 like

Tja… Ik merk ook dat het enige wat nog misschien te verkrijgbaar is bij de AD of tegen een kleine premium GD steeds aantrekkelijker wordt, tov de modellen welke ik eigenlijk wil :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

De afwijking van -2 +2 per dag is de tolerantie die Rolex hanteert voor de maximale afwijking voor dit model. Die van jou valt daar keurig binnen. Dit zal niet voor elke Rolex gelden, zeker als de laatste servicebeurt al lang geleden is. Maar mooi dat je er zo blij mee bent!

1 like

Een maximale afwijking. Je hebt er die beter lopen of na ellende/slijt slechter.

1 like

10 jaar kan prima

2 likes

En zolang hij goed loopt zou ik het niet doen

1 like

Hij stond je goed Lucas. Past prima bij je jeugdigheid.

2 likes

Deze stond mij het beste.

8 likes

Close to Milf of Pearl.

2 likes

Die was gaaf ja.

2 likes

/insertPuke.gif

4 likes

Ik heb zin in wat anders… mocht er iemand op zoek zijn naar de beste moderne duiker…

Of een 18239 met zwarte plaat…:thinking:

11 likes

Ik heb nog een Day-Date bij @Tempusuurwerktechniek liggen, maar dit blijft toch wel de winnaar!

25 likes

Vind ik ook!

1 like

Blijft wel heeeeeel lekker :drooling_face:

1 like

Wachten duurt lang, dus maar naar de DJ staren. Alsof ik het ding nog nooit gezien heb…

3 likes