Rolex only XXIV

Eens! Weer eens wat anders. Leuk! Hierdoor blijven we met zijn allen scherp en kakken we niet in. :upside_down_face:

14 likes

Blauw is ook maar zo blauw… Maar voorlopig gaat ie nog echt niet in het blauw :crazy_face:

11 likes

Blauwe pull
Jeans
Wit hemd
N datejust
N sub

Basisstukken zijn dat he :grimacing:

Daily van een close familielid… Rolex heeft voor hem enkel waarde om wat het voor mij betekent. Trofee, reminder aan je harde werk etc. Hij heeft het horloge gekregen, draagt ‘m dagelijks, maar niet als een horloge-gekkie. Niet bepaald zuinig. Deze PCL krijgen het flink te verduren :joy: wel verfrissend om te zien.

4 likes

niet allemaal voor mij
wit hemd draag ik niet,wel soms een andere kleur
pull is volgens mij voor over een hemd,draag ik ook niet
jeans altijd
en eigenlijk altijd een sweater of shirt
horloge tja dat varieert

Grapje hoor.

Denk niet dat “iedereen” dj of sub draagt.

De populariteit heeft n reden!
Grote kandidaat “the one” bij mij. Als het spel is uitgespeeld

Dragen we geen Joggingpak meer?

Never! Met n heuptasje erbij zeker?

Zo’n witte wijzerplaat is best leuk

7 likes

snap ik :rofl:
nou denk dat de sub of dj wel het meest voorkomende rolex is en het meest bekende model is vooral in staal
denk dat je daar zeker gelijk in heb in the one,al zou mijn voorkeur dan idd naar een dj gaan
maar persoonlijk vind ik eenyachtmaster weer aparter dan een sub en zou daar dan ook weer eerder voor kiezen dan een sub
ik zou ook kunnen leven met alleen een DD maar dat is weer boven mijn budget,tenminste de nieuwe modellen

tuurlijk

Is de zilveren wijzerplaat, sunburst erg mooi en in bepaald licht lijkt het inderdaad wel wit!

Zo had ik eens een paar dagen een 18238 om met een champagne wijzerplaat, de ‘Soprano’… Op de meeste foto’s kwam hij er ook zilver/wit uit!

5 likes

Ik zag overigens laatst een 126231, de Everose/Steel Datejust op jubilee met een witte plaat. Waanzinnige combo.

1 like

Toch heeft dat ding wel wat…(getriggerd door de krant vanochtend).

12 likes

Erg gaaf horloge.

Kleine terug gooi

8 likes

Ik heb ook ambivalente gevoelens naar de Airking toe. Soms vind ik hem heel gaaf met name met z’n groene accenten en soms denk ik wat een druk en onsamenhangende dial.

2 likes

Ik denk in het echt toch weer beter dan op (veel) foto’s.

1 like

Ik heb m vorige week voor het eerst om gehad. Dacht altijd dat ik m kut vond maar hij was verrassend tof!

7 likes

Had ik met de Explorer ook…

1 like