Kreeg je de gaytona ook zo mee
Wel netjes schoongemaakt voor de foto
Jeetje. Niveautje hoor. Chapeau!
Maar vertel, je hebt de Daytona voor list gekocht zonder er maar iets bij te kopen ?
Mij boeit het helemaal niks maar wie hou je dan voor de gek he.
Allemaal stoere praat
Ik heb ook een Ulysse gekocht, dat weet iedereen hier toch? Ik ga dat niet ontkennen.
Ik koop van alles bij de AD, dus ik zal er vast genoeg voor gekocht hebben.
Ach, dan ga je toch zelf ook naar de AD? Dan koop je er wat bij?
Wat is je probleem?
Lekker Nederlands weer.
Ahh juist.
Maar ik denk dat er veel hier zijn die zeggen dat ze hem zo hebben opgepikt hebben wat grote onzin is. Uitzonderingen daar gelaten he.
Of ze hebben al verschillende andere gekocht. Maar een pepsi zo ophalen ik dacht het niet.
Ik denk dat dat een prima plan is. En ik snap de AD wel, ik zou exact hetzelfde doen.
Heb ik niet, maar mijn psycholoog denkt daar anders over
Nou veel plezier vast met je pepsi, top horloge
Niemand, maar dan ook niemand pakt zo een Daytona of Pepsi op. Dat zeg ik ook nergens.
De AD heeft groot gelijk. Waarom zou hij het jou, of mij cadeau doen?
Maar dan nog is het heel simpel; een stalen Daytona of Pepsi, krijg je evengoed niet mee zonder fatsoenlijke aankoopgeschiedenis. Wat je ook bij wil kopen doet er niet toe.
Ik heb de pepsi ongelogen geweigerd bij de AD.
Log even uit en slaap een nachtje goed. Sinds wanneer reageer jij zo ongesteld?
Allemaal grote mannen hier. Iemand die even een Pepsi voor mij kan ophalen? Als je het tegen niemand doorverteld neem ik wel een potje vaseline mee.
Het is geven en nemen. Alleen soms moet je eerst genomen worden voor ze geven. Ofwel Naaien en genaaid worden.
Stop maar met die Pbās ik ben inmiddels voorzien.
@ElChueco fijn dat we eruit gekomen zijn.
Dit is ongepast en ga ik vlaggen humo
Aanstootgevend humo
Een blauwe yachtmaster maakt ook.kans
Ga wel ff langs de AD
Dat moet volgens mij dan weer geen probleem zijn bij de AD.
Hahah ik moet best lachen hierom. Maar ik moet je toch helaas het tegendeel bewijzen (of juist wat hoop de wereld inbrengen )
Ik heb in februari dit jaar een GMT Master II 126710 BLRO uitgeleverd gekregen bij een Nederlandse Rolex AD waar ik in het voorjaar van 2023 mijn interesse heb geuit via de mail. Geen enkele aankoop historie of wat dan ook, ik was dan ook heel erg verbaasd toen ik āhĆ©t belletjeā kreeg een halfjaar later. Geluk? Geen idee, maar het werd gegund, en heb er niets voor hoeven bij te kopen
OT: helaas niet te koop
Die zijn natuurlijk gaan googlen en zagen uw Linkedin.
En niemand zegt nee tegen Ome Willem!
Ik vind het helemaal super voor je, laten we dat voorop stellen.
Helemaal via mailā¦ Lekker!
Die heb ik daar al een x opgehaalt, en een sub en een dj blauw fluted en sky dweller en een 31mm en nog wat dingen.
Dus ben er wel vaker geweest.
Staat er 1 te koop in het blauwe gedeelte.