Rolex prijzentrend zet door! (Deel 3) voorheen Prijsverhoging per 1/1

Gelukkig bestaat er ook nog iets als gezond verstand…

1 like

Dat snap ik in deze tijd ook helemaal…

3 likes

126610LN gaat al richting 19K…

Rolex Submariner Date - Stahl / Keramik - Armband Edelstahl /… voor € 18.989 te koop van een Trusted Seller op Chrono24

1 like

25k eind van het jaar

2 likes

Het gekke is dat de 5-digits achterblijven… komt nog denk ik. :money_mouth_face:

5 likes

Ik vind het een beetje ongeloofwaardig af en toe. Wie koopt een sub voor 19k als die bij andere verkopers 16k is? Ik hou de Batgirl ook een beetje in de gaten. Er staat een ad van een private seller op chrono. Die staat er al 3 maanden op. En is in stapjes van 18k naar nu 21,5k gegaan. Dat soort advertenties staan er maar gewoon een beetje te staan totdat er een gek langskomt?

1 like

Die zijn anders ook gewoon 50 procent gestegen.

Van 7500 naar 10750. In een jaartje?

1 like

Nog niemand, hij laat hem 3 maanden staan en dan zijn de anderen net zo duur. :slightly_smiling_face:

2 likes

De goedkoopste nieuwe batgirl is in NL niet meer onder de 20K te krijgen. (Chrono24 check)

Ik verklaarde mezelf voor gek toen ik 5 maanden geleden 16K voor een nieuwe in de stickers aftikte.

Ik nu:

12 likes

afbeelding

Nu komt t…

3 likes

Ja list.

4 likes

Ik zat ook net te kijken. 21,5k is zo’n beetje de standaard. Dat zat rond de 17,5k 3 maanden geleden.

Edit:

Ik ben een arme.

2 likes

Waar blijft die prijsstijging van de 126600 toch :face_with_raised_eyebrow:

Ook al 15K

Nog een koopje in vergelijking met de huidige 6-digits

Exact dit is hoe Rolex handel in 2021 werkt.

Je koopt iets. Je zet hem voor teveel te koop.

Binnen 3 maanden zijn de prijzen dermate gestegen, dat iemand de jouwe koopt.

3 likes

Het is je gegund :kissing_heart:

De trend is wel het jonge/nieuwste/moderne spul.

Hoe dat komt? Geen idee.

Over het algemeen zijn de prijzen van nieuwe/jonge gmts, subs, dd, dj, echt uitzonderlijk hard gestegen.

Ik wacht tot de 50k voor een daytona, dan koop ik weer bij​:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Hou die bij JK maar in de gaten dan… tikt al bijna de 40k aan