Rolex Sea Dweller 16600

Te koop

Merk en model: sea dweller 16600
Diameter: 40
Leeftijd: feb 2005
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): okt 2018
Factuur en/of certificaat: box + papers
Originele doos en/of eventuele accessoires: box + toolkit + documentatie full service W&V 10-2021
Verzendkosten of afgehaald: ophalen
Conditie (krassen, werking etc): polished by Tempus, daarna niet meer gedragen
Soort uurwerk en kaliber: 3135
Vraagprijs: 10.500
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Aangeboden: mijn 16600, binnenkant is top want full service door de mannen uit Alkmaar, buitenkant is top want polished by Tempus en daarna niet meer gedragen. Al met al een volle set, alles aanwezig, van toolkit tot tabelpasje tot boekje, papieren, onderhouddocumentatie.

Prijs is vast. Geen inruil, ik wil fondsen vrij maken voor iets anders.
Overdracht vindt plaats bij een bankfiliaal waar cash gecontroleerd wordt of overmaken en ik op mijn app zie dat het op mijn rekening staat.

bedankt voor uw tijd en belangstelling :slight_smile:

45 likes

Up

Een forumlid attendeerde me erop dat een wijzerplaatfoto ontbrak. Bij deze alsnog.

10 likes

Up and price down to €10.250

Up en laatste verlaging naar 9.999

3 likes

Up

Up

Up voor deze full-set serviced by Wesselink & Vreeker en polished by Tempus 16600, fijne dagen allemaal.

1 like

Upppp

1 like

Jeetje, de tijden zijn veranderd zeg. Maargoed, dan maar verder omlaag: 9.500 voor een full set 16600 met aantoonbare service

4 likes

Inruil van een Omega Seamaster 25318000 wordt overwogen. Eisen: full set. Staat: niet heel belangrijk.

Up

Up

1 like

Up
Inruil van een Omega Seamaster pre-ceramic in blauw, dus de 22208000 of 25318000, plus nog wat cash, behoort tot de mogelijkheden.

1 like

Up

2 likes

Upppieee

1 like

Up,
Prince down: 9250

2 likes

Up: 9000

4 likes

Up voor een dweller full set met service historie (aantoonbaar) en opmaak bij Tempus: 9000 pegels

5 likes

Upppp

5 likes