Rolex Sea Dweller Deepsea (116660) (OHPF)

Te koop

Merk en model: Rolex Sea Dweller Deesea (116660)
Diameter: 44
Leeftijd: 2013
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): jun/jul 2024
Factuur en/of certificaat: beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet exclusief hangtag met als extra een C24 Cirtified certificaat (digitaal) + Rolex coffin + originele aankoopnota (Filipucci) + C24 Dichtheitsprufung certificaat + uittreksel International Watch register.
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur afhalen
Conditie (krassen, werking etc): zeer lichte gebruisporen, weinig gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 3135
Prijs: Eur. 8650 (wat ik zelf heb betaald)

Gekocht van eerste eigenaar via C24, De Seadweller is weinig gedragen door de tijd en daarmee in erg mooie staat. Er is geen onderhoud geweest, maar in mijn bezit heb ik zonder techniek geen afwijking kunnen bespreuren. De prijs laat ruimte voor onderhoud indien wenselijk. Voor mij was dit niet het geval. Inruil Marathon JDD mogelijk, in andere horloges geen interesse.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

36 likes