Rolex Sea Dweller Only

Als je het hebt over SD4K vs smooth fit endlinks, neen.
Die horen niet goed aan te sluiten. Volgens mij post hij geen SD4K (op originele bracelet).

1 like

Dat klopt. Maar bij het door jouw getoonde model 116600 hoort het niet zoals als jij toont.

1 like

Sluit niet aan

3 likes

Ik heb het horloge niet zelf nieuw gekocht bij een AD maar 2e hands in het grijze circuit maar ik ben er wel langs een AD mee geweest afgelopen woensdag en die heeft hem gecontroleerd op echtheid.
De constatering is dat het om een origineel horloge gaat maar de band is is niet van de sd4k maar van een susmariner…Ik baal hier wel ontzettend van zeker omdat het toch waarde verminderd is…

2 likes

Dat is klote man.

Aan de schandpaal ermee.

2 likes

Van welke Sub is de bracelet volgens de AD, 114060? Fit ziet er beter uit dan het origineel.

5 likes

Welk modelnummer sub heeft hij er niet bij gezegd maar wel dat het uit dezelfde tijdsperiode is…

Ik vind de fit zelf ook mooier inderdaad het was me echt nooit opgevallen en wist het ook niet.

Hij gaat trouwens aankomende week op rubber van rubber B voor de zomer…

Want er komen 2 NA’S aan💪

Let wel op dat je de juiste Rubber B neemt. Er moet specifiek SD4K 116600 op staan. Anders past het niet.
Ik neem je bracelet wel over hoor. Stuur maar een PB mocht je 'm kwijtwillen.

Welke twee?

Nee bracelet verkoop ik niet helaas…

En er komt een yachtmaster rhodium aan van 2018 en een nieuwe Panerai submersible pam01209

Zelfde grijze circuit waarvan je de naam niet wil doorgeven?

Nee deze komen niet van een grijze dealer gelukkig… :wink:

Daar heb ik wel van geleerd😓

Yachtmaster komt gewoon van Nederlandse AD en de panerai gewoon bij Panerai zelf besteld is een limted editions van 500 pieces

Lekkere NA’s :ok_hand:t2:

Blijft wel lullig zo vanuit de grijze dealer. Op Rubber B heel lekker denk ik in de zomer!

Fit ziet er idd beter uit dan het origineel! Als de prijs er naar was dan prima, maar als je een gangbare prijs voor een complete betaald hebt zonder hierover geïnformeerd te zijn, dan zou ik toch echt eens met de verkoper in gesprek gaan.

Ja er is nu niets meer aan te doen heb er de gewone prijs voor betaald maar dat is inmiddels alweer zo’n 2 jaar geleden… Jammer genoeg… Ik kom er wel weer overheen hoor.

En rubber van rubber B is altijd top heb het al eerder gehad op een sub

Vraagje, zaten er papieren bij de SD4k?

1 like

Klote man zo een verassing maar blijf er van genieten is mooi horloge💪

Nee…

8 likes

Nou gelukkig maar. Heb je nog enkele fotos van boven. Ben wel benieuwd hoe die endlinks er dan uit zien?

:v: