Rolex Sea Dweller Only

Hierbij een kerstspecial.

Alvast prettige kerstdagen en een goed uiteinde, een gelukkig nieuwjaar en een blue Monday.

11 likes

15 likes

11 likes

15 likes

Ja dat is de mooiste ! Mijn droom.

1 like

De 16600 groeit nog steeds in de boom

11 likes

16600 vandaag.

11 likes

Iemand die op basis van deze foto de echtheid kan nagaan? Mogelijk een domme vraag, don’t shoot me :wink:

2 likes

14 likes

Kan ik hoor. Is heel nep. Geen dank.

2 likes

SD4K vandaag

12 likes

Aan wat zie je dat precies? #Lifelonglearning

Google eens een echte…

Ik vraag mij ook af waar ineens de vraag vandaan komt? Zo van… een willekeurige foto van internet en dat ga ik eens vragen? Vertel?

Gokje: je kan hem goedkoop kopen/verkopen?

4 likes

Klopt, hij staat te koop voor 6K (horloge alleen) en zou attest bijkomen van een AD. Vandaar de vraag.

Deze is niet een beetje nep maar een beetje van de slechtste gradatie. Verhouding, font, die cijfers op de bezel, de crownguards, en als klap op de vuurpijl de ongelofelijk gehaktbal die zo stom is geweest de minst gewilde Rolex aller tijden na te maken (no offence).

4 likes

Voor 6k en dan gaan je alarmbellen niet rinkelen terwijl ze voor 3x zo veel gaan?

3 likes

Damn, ik zeg doen. Laat @JPM maar lullen hoor, die is gewoon jaloers. Boze witte man is het.

6 likes

Doe maar niet joh, rond 10 k een echte met box en papers.

2 likes

Ik wil niet onvriendelijk zijn, maar wees alsjeblieft beducht bij de aankoop van je eerste dure horloge. Of eigenlijk altijd. Het is een cliché, maar als iets mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Je kunt geen sportmodel kopen voor dat bedrag. Voor dat bedrag verkoopt niemand z’n Sub, Seadweller, Deepsea, GMT en ga zo maar door.

3 likes

Ik begrijp dat je overtuigend over wilt komen maar zo duidelijk is het voor de meeste helemaal niet. Cijfers op de bezel bijvoorbeeld is volgens mij niks mis mee, alleen erg vuil.

1 like