Rolex Sea Dweller Only

Dat is waar, maar deze vraagprijs zou alle alarmbellen al moeten laten rinkelen.

2 likes

I know, maar is van iemand die dringend geld nodig heeft. Dat weet ik dan bvb wél zeker :wink:

Oké. Nou in dat geval is hij misschien wel gewoon echt :+1:

Succes ermee. Ik zou zeggen kopen dat ding.

Mij niet bellen als je straks een kat in de zak gekocht hebt. Veel wijsheid.

Dat bedoel ik niet. Dat is geen maatstaf. Alleen weet ik zeker dat hij geld nodig heeft (geen verdere info :sunglasses:).

Maar jullie feedback is duidelijk, waarvoor dank!

Dit zou kunnen maar dan is 6k ook te weinig hij/zij kan er morgen bijna overal veel meer voor vangen, MITS hij echt en LEGAAL is. Men denkt altijd een buitenkansje te hebben maar loopt altijd slecht af. Hij/zij weet dat hij veel meer waard is en als je toch geld nodig hebt… waarom genoeg nemen met 6k?

Volgens mij heb je slechte kerstdagen achter de rug… Ik probeer het alleen te nuanceren i.p.v. doorslaan. Daar heeft de vraagsteller (en een hoop anderen) niets aan.

Hij stelt een vraag en ik geef antwoord. Als het nou enigszins twijfelachtig was, wat jij blijkbaar denkt, dan trek ik me maar al te graag terug in de discussie en dan wens je veel succes met je nuance. Geen wrok, geen waardeloze kerst, alleen jij en je nuance. Succes Marco.

Je antwoord heeft weinig nuance, waar niemand iets van opsteekt, ik ook niet. Toevallig heb ik de SD ook en heb dus al heel wat uren naar de bezel gekeken… Als we antwoorden nu gewoon eens onderbouwen zodat de rest er ook wat aan heeft en het nut niet alleen is te laten zien hoe goed je ‘een neppert’ kunt ontmantelen.

@Lieven77 ik moet je het antwoord schuldig blijven want ik kan het níet onderbouwen.

Goede jaarwisseling alvast beide!

1 like

nou zover ik kan zien staat original gas escape valve niet op de juiste plaats op de ring
wat ik bedoel is niet goed uitgelijnd met de minuten markers
en ring lock system ook niet
endlink is ook niet goed
crownguard
etc

3 likes

Ter vergelijking de mijne:

2 likes

Het is ook een hele wazige foto. Details vallen weg door onscherpte.

Laten we het over échte hebben ipv neppers…

3 likes

De foto is net niet scherp genoeg om er een mening over te vormen maar gevoel zegt, echt.

2 likes

echt niet zal je bedoelen,vergelijk hem met de foto van marco

1 like

Inderdaad, deze lijkt wel 90 gram lichter

Matte!

13 likes

Over mat gesproken…
Deze foto geeft het verschil qua plaat goed weer tussen sub en dweller (en sub) :nerd_face:
Foto is onbewerkt.

15 likes

Eerste keer in dit topic:

image

Wilde al langer een 5 digit proberen en sinds gisteren in bezit van deze 16600 met SEL band in hele mooie staat.

22 likes

14 likes