Rolex Sea Dweller Only

Ik zeg nooit dat iets voor eeuwig is, maar voor nu ben ik er nog altijd heel erg happy mee!

Iedere keer als ik m om m’n pols doe krijg ik een glimlach op m’n hoofd, dat zegt mij genoeg. Ook qua formaat is de SD43 voor mij helemaal prima. Lullige aan onze hobby is alleen dat er zoveel moois is en er soms een mindfuck ontstaat (bij mij).

Was écht een gouden tip en schot in de roos destijds @Schoen! Mocht ik weer eens naar t westen komen en in de buurt zijn, dan heb je zeker nog een speciaalbiertje tegoed :wink:

3 likes

Heel herkenbaar. En ook de reden waarom mijn SD43 het niet overleefd heeft. Ik was niet sterk genoeg helaas. En niet rijk genoeg. Dan zou ik ze allemaal houden.

2 likes

Weer eens wat meer tijd samen doorgebracht. In mijn ogen een mooi model met genoeg vintage kenmerken, aluminium en tritium. Een van de laatste der Mohikanen, vergeef mij deze harde lijn, maar soms is het nodig😜
Nadelen: vreselijk vlekgevoelig glas…en witgouden markers op een toolwatch, waarom eigenlijk…?
Blijvertje in de collectie? Ik zeg ja. :ok_hand:

10 likes

Die verkleuren niet.

1 like

RVS ook niet

1 like

Touché

1 like

Dat gaat toch niet ten koste van de geschiktheid om het als toolwatch te gebruiken?

3 likes

10 likes

Nee, maar het stoort mij eigenlijk als een belachelijk design feature. (Ik had heuuul veel tijd om na te denken):stuck_out_tongue_winking_eye:

echt mooi met de gouden afwerking, knap. Was voor mij onbekend, goeie smaak!!

1 like

Geweldig mooi.
Die moet ik ook nog eens hebben.

1 like

Fijne zondag SD kameraden :wink:

15 likes

9 likes

8 likes

twee stukjes vakwerk in 1 plaatje. Die eise kon er ook wat van!

2 likes

8 likes
1 like