Rolex Seadweller 16600

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
(In-)ruil 114060 of die daarvoor weetikveelwelknummerdatis of gmt coke bespreekbaar. Mits in vergelijkbare topconditie (voor de leeftijd dan he)
Merk en model: Rolex Seadweller 16600T
Diameter:40
Leeftijd:2006 Duitsland
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2023
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: f2f vd Valk
Conditie (krassen, werking etc): Lichte draagsporen maar voor de leeftijd top. 2021 service gehad bij Tempus en bewust toen NIET gepolijst oid. Kroontje op de sluiting is ook nog dik.
Soort uurwerk en kaliber:3135
Vraagprijs: 10150

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

38 likes

Kom op mannen duurt niet lang of ik ga verhogen hoor.

6 likes

Up

3 likes

Up

2 likes

Up, inruil (jonge) Seamaster 41mm zwart full set topstaat ook bespreekbaar (het model voor de huidige)

2 likes

Weekend-up & Priced to sell €9.750,- :sunglasses:

2 likes

16610LN bedoel ik dus en dan liefst één van de aller aller allerlaatsten

Prijs naar €9.650,-

Up

1 like

Of n 14060M

€9.500,-

1 like

Up

Up