Rolex Sky Dweller only

Na langere tijd alleen maar berichten gelezen te hebben, is het nu tijd op mijn eerste bericht te posten.
Een Rolex Sky Dweller met een zwarte Dial, is het horloge waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Het blijft natuur persoonlijk maar Rolex is wel mijn merk.
Wordt het de Stalen of de Staal/Geelgoud model?
De stalen in wat ingetogener en de Staal/Geelgouden exemplaar is wat opzichtiger.
Ik hoor graag jullie advies en reacties!?

Het klinkt misschien wat naïef, maar ik dacht ik ga even bij de officiële dealer langs, ga deze 2 horloges passen en ga dan evt over tot koop.
Ondertussen weet ik dat het zo niet werkt.
Hebben jullie adviezen hiervoor?

Alvast dank aan alle HF personen die reageren.

Rootje

7 likes

Ook dit is puur persoonlijk. Succes met de keuze :+1:

1 like

Kom dr maar in @TheWolf

1 like
  • Staal
  • Twotone

0 stemmers

1 like

Plaatjes? Zonder ermee in de problemen te komen… :grimacing:

1 like

Ik zou sowieso voor staal gaan! No brainer. Denk overigens dat je een two-tone zo kunt gaan passen, hoor.

Off-topic; Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat Rolex haar (inwendig gezien) flagship-model uitbeent met een two-tone en in mindere mate de SS. :-1::-1:

1 like

Heb zelf ook hard over nagedacht maar de TT is gewoon te opzichtig met al dat goud… Of je moet voor diegene gaan met de zwarte dial. Heb de foto’s van de Rolex site zelf gehaald en denk wel dat dat geen kwaad kan? Ben op het einde afgehaakt van de sky-dweller door de wachtlijst…

Indien ik hiermee iets fout doe excuseer.

5 likes

Hoi Rootje,

Prijs jezelf gelukkig dat je in deze prijscategorie naar een horloge kan zoeken. Velen van ons is dat niet gegeven.

De keuze tussen two-tone en ss is natuurlijk puur persoonlijk. Ik denk dat je aan beide horloges veel plezier zult beleven…

Veel plezier ermee alvast!

Groetjes,
Aqualand

2 likes

Hoi Seppe, dank voor de foto’s.
Waarom ben je afgehaakt terwijl je bij de niet officiële dealer de Sky Dweller wel kan kopen.
Overigens met een belachelijke hoge prijsverhoging

Ik ben het me bewust dat het een luxe positie is, maar daarom niet minder lastig

4 likes

Bwaa, het is zeker en vast een mooi horloge maar ik wou dan eventueel wel eentje met een blauwe dial maar je betaalt zoveel premium dat het in mijn ogen teveel werd…

Staal/goud. Hands down.

5 likes

Die met zwarte plaat dan. Dat ding is zo ontzettend mooi!

1 like

Plaatje? Damn, wat vond ik die gaaf toen je hem hier postte! :ok_hand::ok_hand:

Ik zeg Two Tone…

7 likes

Die staalgouden met zwarte plaat ziet er goed uit! Veruit mijn eerste keuze!

Succes met de aanschaf. Lekker horloge!

1 like

Uit het archief…

11 likes

Heb je deze niet meer?

Ja, gaaf!!

4 likes