Rolex sportmodellen in overvloed

Hoi allemaal. Allereerst: Ik ben niet enorm thuis in alle Rolex modellen, varianten, prijzen en beschikbaarheid.

Dat gezegd hebbende ben ik nu in Italië en zie ik overal Rolex sportmodellen. Inmiddels de Kermit en Hulk, de pepsi in de vitrine gespot, maar ook seadwellers, millgaus etc.

Hoe kan dit? Ik heb begrepen dat je overal op een wachtlijst moet en dat je dan nog voor weet ik hoe lang moet wachten. Ik ben niet naar binnen gegaan, maar mogen ze hier de modellen boven list aanbieden ofzo? Zo niet, waarom pikken de rolex liefhebbers hun geliefde sportmodellen dan niet ergens in Italië op? Makkelijk aan te komen. Overigens geen daytona’s gezien.

1 like

Het zouden natuurlijk grijze handelaren kunnen zijn met bijbehorende prijzen.:thinking:

Voor zover ik zag nieuwe verkoop. Ook de Rolex boutique op de ponte vechio met de pepsi en een zwarte seadweller…

Toevallig bortje erbij in het Italiaans waarop staat showmodellen?

2 likes

Not for sale.

Geloof me, een Submariner voor list plus vliegticket is goedkoper dan de grijze handelaar. Je moet iets missen.

Zeker for sale, gewoon in de vitrine.

Ja dat staan de not for sale ook. Geloof me je mag ze niet kopen.

1 like

Oke.
Loop even naar binnen en vraag even of je ze mag kopen.

Wie je die Pepsi meenemen voor mij? Stuur maar een Tikkie.

1 like

Dus een Rolex boutique, het uithangbord voor het merk, zou je iets laten zien wat je niet mag kopen? Lijkt me erg bijzonder als dat zo is.

Kijken kijken maar niet kopen

100% correct. Welkom bij Rolex! Anders, neem die Hulk mee betaal hem graag.

1 like

Hulk mag je voor mij ook meenemen inderdaad

Niet lief, ik was eerst.

1 like

image

1 like

Haha ben inmiddels niet meer in Florence. Overigens ook daytonas gezien bedenk ik me net maar niet bij de boutique. Stonden voor 19800 te koop, geen idee of dat listprijs is overigens.

Ben hier niet om zo’n rolex bash topic te openen, heb een oprechte vraag. Bewaar je gifje lekker voor een ander topic.

1 like

Vraag beantwoord, zo werkt Rolex :man_shrugging:

Pics or it didn’t happen…
Denk namelijk dat het geen AD’s waren maar grijze dealers of handelaren

1 like