Rolex Submariner 114061 en andere net niet foto’s

Een Rolex Submariner 114061? Moet dat geen 114060 zijn? Ja natuurlijk. Maar wat gebeurde er vandaag…
De tellerstand van de cabrio waar ik niet zoveel mee rijd had zojuist de 113.500 km bereikt, toen ik m’n Sub 114060 kocht. Nadat ik hier diverse mooie topics tegenkwam met als onderwerp “Je horloge en je sokken”, “Je horloge tijdens het barbecuen”, “Je horloge tijdens het opruimen van je boodschappen”, “Je horloge en je favoriete stukje vlees”, “Je horloge in je wijnglas” etcetera, bedacht ik me -geheel in stijl van het forum- dat het een waanzinnig goed idee zou zijn om een nieuw topic te maken: “Je horloge en je kilometerstand”. Maar dan wel één die overeenkomt met het typenummer van je horloge.
Wekenlang keek ik uit naar het moment dat de kilometerstand de 114060 zou bereiken. Vandaag zou het me lukken. Juist op het moment dat het zover was en ik gelegenheid had om te stoppen zodat ik dé foto kon maken, draaide de teller door. Geen 114060…wel 114061. Weg geniaal topic waar ik wekenlang naar toe heb geleefd.
Wat resteert is een kilometerstand die niet match met het typenummer van mijn horloge. Het leven van een forummer gaan niet altijd over rozen…

50 likes

Had je de auto toch even in de achteruit gezet :wink:

Nee zonder grappen, dat is echt balen!

5 likes

Ik heb een Seiko SKX 007 maar zelfs op een splinternieuwe auto uit de showroom staat vaak al een kilometer of 10. Misschien eens met een 009 proberen, dat moet haalbaar zijn.

1 like

Dacht er eerst aan dit het “net niet topic” te noemen, maar dat zou teveel foto’s opleveren vrees ik ;-). Of misschien toch maar

1 like

Een net niet topic zou zeker niet misstaan. Ik kom dagelijks horloges tegen die ik enorm mooi vind, tot één ‘flaw’ me in het oog springt.

1 like

Lol! Ja dan kan je beter met GPS coördinaten gaan werken. Mijn 2008 Seamaster is 2220.80 dus dat gaat wel lukken volgend jaar

2 likes

In mijn volgende auto ga ik weer voor de 16753, maar het leasecontract loopt helaas nog 2,5 jaar.

2 likes

Of bezitters van oude Rolexen…een foto met een lage kilometerstand moet toch mogelijk zijn