Rolex submariner 16610

Te koop en/of te ruil (verkoop heeft voorkeur, inruil enkel Rolex, IWC, Omega, Tudor)

Merk en model: Rolex Submariner 16610
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 1987*
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen papieren, wel doos en factuur volledig onderhoud W&V 11/2019.
Verzendkosten of afgehaald: enkel face to face.
Conditie (krassen, werking etc): oordeel zelf svp*
Soort uurwerk en kaliber: 3135
Vraagprijs: 7.300,–

*Ik verkoop dit horloge voor een vriend, bouwjaar niet gecheckt (voor zover dat mogelijk is) ben geen vintage kenner dus graag zelf oordelen over de optische staat.

Ik stuur graag meer of betere foto’s of andere info op verzoek.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

15 likes

En up!!

Niet bang zijn om te bieden, als het te laag is zeg ik gewoon nee.

Sta meer dan open voor inruil 17013

6 likes

En up maar weer. Wederom een deal niet doorgegaan…

Prijs naar 6.900,-- obo

Inruil 17013 of 126334, 116334 of een andere leuke DJ, fluted en jubilee. Mag zelfs TT zijn :innocent:

1 like

En omhoog maar weer! Nieuwe (en betere) foto’s er bij, en een aangepaste prijs; 6750,–

7 likes

En omhoog maar weer. 6.500,-- lijkt mij geen gekke prijs voor een 16610 met vrij recente service (11/2019)
Final call trouwens, mocht hij niet voor deze prijs gaan(of heeel dicht daar in de buurt :wink:) dan slinger ik hem op marktplaats of om de eigen pols​:joy::joy:

Liever geen inruil meer, ik ben (voorlopig😂) voorzien.

2 likes

Sold