Rolex Submariner B+P

ik zoek voor mijn schoonzus een Rolex Submariner, voorkeur is met Box en Papieren… (niet mijn voorkeur, vind het zelf niet zo relevant)
heb je een mooie sub liggen die het huis mag verlaten, stuur mij even een pb.
Echter geen maxi case en voorkeur heeft saffier. datum of geen datum, beide is in orde.
geen box en papieren maar in zeer mooie staat, proberen kan altijd, dan leg ik het voor.
Het aanbod online en dus chrono24 is mij bekend.
ik laat mij verassen:-) dank je wel alvast!

Welke prijs zit je aan te denken? Welke referentienummers? Zijn nogal veel verschillende mogelijkheden :grinning_face_with_smiling_eyes:

goede vraag, ben niet zo erg thuis in de referenties enz van tool watches. prijs is afhankelijk van staat en compleetheid van set. ik hoef de portemonnee niet te trekken maar bij dealers zie je ze vanaf 9,5k ongeveer, zonder BP, als dat haalbaar zou zijn, ik weet het niet. ik laat mij verassen. de 16610 is altijd goed denk ik.

Moet een stuk goedkoper kunnen hoor.
Particulier niet vergelijken met dealers.
Beetje sub zonder doos en papieren is zon 7.5k denk ik? Incl full set 9?

1 like

dat zou al helemaal mooi zijn. daarom wilde ik het eerst hier voor haar proberen ipv een dagje maastricht en 2k meer kwijt zijn voor dezelfde of soms mindere staat.

Zal iets duurder, iets goedkoper zijn. Afhankelijk van staat, serviceverleden en tijd dat je ervoor uittrekt.

1 like

ik heb al een leuk voorstel gehad op het HF maar even afwachten is nooit verkeerd.

@TheWornWatch zeker :sweat_smile:

Dessalniettemin een mooi scherp horloge voor een redelijke prijs, afhankelijk van de servicegeschiedenis.

Als je niks geeft om d&p een goede keuze.

2 likes

Nee hoor, de mijne is al on hold zodat iemand rustig kan denken.

Maar krijg van de handel al meer als 8 geboden op dd mijne dus voor die 7.5 gaat hem niet worden :crazy_face:

2 likes

Swiss only uit 2000.:+1:t2:

11 likes