Rolex Submariner only II

Even chillen op de bank met Sub om.

8 likes

8 likes

Die houd ik erin. Dank.

1 like

Moest een paar plankjes op maat gemaakt worden voor mijn vrouw dus maar een toolwatch omgedaan vandaag.

7 likes

Hahaha die is wel sterk.

Enige is dat ik dan de planken elke keer langer moet zagen als ze daar voor zouden zijn, en dat gaat niet…

1 like

:joy:

Puur genieten :blush:

15 likes

11 likes

Idd schitterend! :grin: Jammer dat ze daarna zijn gestopt met de chamfered edges. Alleen de Black Bay’s hebben ze nog.

1 like

Vind persoonlijk de chamfers op de moderne Tudors te breed voor een modern horloge.
Op bijv een plexi Submariner is dat prachtig zo breed maar op een moderne sub staan deze subtiele chamfers naar mijn mening veel mooier. En dat hadden ze ook op een Tudor zo moeten doen…

1 like

Geen chamfers op de 126610… :star_struck:

10 likes

11 likes

9 likes

7 likes

3 generaties

17 likes

12 likes

Nieuwe aanwinst Matthias?

1 like

Zo naast elkaar wordt wel heel duidelijk dat de vorige generatie niet echt lekker in proportie is.

1 like

#fatman

:joy:
Net nadat ik hem post zie ik dit:

Ik ben er desalniettemin blij mee :muscle:t2:

7 likes

Helemaal mee eens. Ik heb het 4x geprobeerd, maar alle 4 weer verkocht (deze op de foto is van m’n zoon), want kon er maar niet aan wennen. Toen de nieuwe gekocht, en ondanks dat deze 100x mooier is (mijn mening), vind ik vooral de glidelock sluiting, hoe geweldig ook, veel te groot op de pols. Dus bestaat mijn uiteindelijke favoriete referentie uit 5 digits.
Gelukkig verschillen smaken en zijn er hele volksstammen die alle 6 digit versies veeeel mooier vinden.
Volgens m’n vrouw zijn ze allemaal hetzelfde :joy:

5 likes