Rolex Submariner only II

20 likes

12 likes

Sinds ik mijn explorer heb draag ik mijn sub nauwelijks nog🤓 Lijkt zo groot en lomp. Heb wel kleine pols, maar dit is echt pas op gaan vallen door de kleinere 36mm…

Twijfels nu over de sub no date. Blijft wel echt een pracht horloge…

Voel me laatste tijd ook veiliger met een explorer in de hoofdstad. Een sub is een soort honingpot voor boefjes.

5 likes

Ook best wel wat overlap. Beide clean, zonder datum staal, oyster en zwart. Zou ook 1 van beide weg doen voor iets met meer flair.

Subs doen echt alles goed. Zie ze niet snel vertrekken.

32 likes

12 likes

Goede foto zeg :ok_hand: en mooi duo.

1 like

7 likes

Lekker hoor :yum:

12 likes

uit 1957: radium gilt Sub op struisvogel.

22 likes

7 likes

Kon het niet laten,deze oude rakker

even uit de kluis om een foto te trekken op een stukje koe

12 likes

Vrijdag 2 weken geleden liep ik met m’n vriendin op Schiphol onderweg naar Ierland. Lekker een weekje er tussenuit. De vlucht was 2 uur vertraagd dus even meer tijd om bij Rolex langs te gaan. Tijdens een verkennend gesprek met de verkoper babbelden we wat over display-only van al dat moois in de vitrines en kwam m’n nieuwe Explorer ter sprake die ik op dat moment droeg. Tot de verkoper zich liet ontvallen dat er enkele Submariners werden verwacht. Ik bevestigde m’n interesse in een no-date mits deze niet te groot zou zijn voor m’n pols. De verkoper stelde voor bij een ander filiaal na te vragen of deze op voorraad was maar dat kon een half uurtje duren. We hadden toch tijd en namen plaats op de stoelen voor de winkel. Na een klein half uurtje werd ik binnengeroepen en verdraaid, een nieuwe Sub was met de buizenpost gearriveerd. Het horloge gepast en ja gezegd. Het zat volledig in de stickers en deze moesten ter plekke verwijderd worden. Policy van Rolex. Geen probleem. Gunfactor? Mazzel? Geen idee hoe het allemaal werkt bij Rolex, maar deze volledig onverwachte aankoop was een prettige start van de vakantie. Ondanks de vertraging…

45 likes

Gefeliciteerd . Dit verhaal hoor je niet vaak. Wat een begin van je vakantie. Draag hem in goede gezondheid.

Wat een mazzel! Heerlijke start van een vakantie, zal ongetwijfeld nog wat beter zijn met zo’n beauty

:wink:

7 likes

21 likes

Mooi verhaal! Gefeliciteerd man. Lucky you tegen list. Ik wacht al sinds september 2020 op een belletje vd AD vwb een Starbucks. Heb het ondertussen al een beetje opgegeven en me tot de GD gewend

1 like

Met de buizenpost?

Staat een hele gunstige te koop bij JK watchstore :sunglasses:

3 likes

Dat is inderdaad niet duur.

1 like