Rolex Submariner only II

Hij staat je wel errug goed :+1:t2: Baal eigenlijk van je opmerking :upside_down_face:
Zelf ben ik - zoals je weet - ook enorm aan het afwegen of mijn 16610 eruit gaat en of ik dan voor een Ceramic Sub of GMT 16710 moet gaan.
Maar ooh ooh wat blijft de 16610 toch lekker :yum:

2 likes

MAF he…!

10 likes

8 likes

We zijn allemaal een beetje maf hier :upside_down_face:
Het was voornamelijk de rammel band die me tegen stond. Maar de kast is top van een 5 Digid. Misschien val ik nog wel voor een RRR 16610 over een tijdje

1 like

Mijn opmerkingen moet je met een korrel zout nemen hè :wink:

1 like

Altijd goed :stuck_out_tongue:

7 likes

Dat doet het hem wel voor mij, gek genoeg.
Ik vind de RRR de mooiste uitvoering.

Ook de reden dat ik niet ben gewisseld naar een ander model. Als je eenmaal een mooie RRR hebt gevonden, moet je hem niet meer laten gaan.

Rammelband zit bij mij met de kleinere sluiting lekker om de pols.

Blijft een gekke hobby. Je kan met geen enkele sub fout gaan.

2 likes

Nice, maar zet die bezel eens goed kerel , nieuwe foto graag en dan scherper :kissing_heart:

1 like

O ja jij hebt een ander band toch?

Niet meer, gehad.
Tijdje geprobeerd maar uiteindelijk gebruik je de band enkel als het 30 graden + is. Dat weegt niet op tegen het nadeel van een grotere sluiting.

1 like

Als ik op bestemming ben komen ze eraan :handshake:

1 like

Dit is gewoon n topper

1 like

Rehaut is inderdaad mooi. Die van mij heeft dat helaas niet maar heeft wel de Zorro dial. Dat heeft ook wel iets speciaals en maakt hem net wat exclusiever.
@zupermeister, jij had volgens mij ook de Zorro dial

1 like

Een wat?? :laughing:

1 like

Jep, we zijn allemaal een beetje maf hier

1 like

Pareltje

10 likes

Zo eentje waarvan sommige mensen denken dat ze genept zijn en er vervolgens de hoofdprijs voor vragen:

4 digits eigenlijk nog gaver

25 likes

Ok maar wat is een Zorro dial op een Submariner?

Een Z i.p.v. een S bij de tekst Submariner op de dial

Een afgevlakte S in principe.

Ik denk overigens dat het niet heel veel uitmaakt qua waarde. Staat en full set zegt meer.

2 likes