Rolex Submariner only II

Ja draagt kleiner en is daarmee meer geschikt voor een pols zoals die van mij (lees 17, 17.5 cm). Al kan de nieuwere modellen prima hoor, maar ik vind het minder mooi (in evenwicht?l.

Insert wisselen is geen probleen, al zal het nooit een Kermit worden. De plots van de Kermit zijn groter en dat maakt duidelijk een verschil.

Verders ben ik het met je eens. Mooie balans tussen nieuw en oud.

2 likes

Sorry was al gepost. Bezel inlay past ook maar de indexen van de LV zijn groter dus dan klopt het geheel niet

3 likes

Helemaal mee eens.

14 likes

Die kan ook in dit topic!

1 like

21 likes

Plus het is heiligschennis :scream:

2 likes

Echt…… ik ben zo gek op dit ding. Altijd weer anders in verschillende licht omstandigheden.

22 likes

13 likes

15 likes

@jurk ga je upgraden naar een 16610?

De mooiste van allemaal :sunglasses:

12 likes

Wellicht. @MIW en of jij hebben nog niet gehapt

2 likes

Mooie foto’s :muscle:

1 like

Nah. Ik zou die van @thewornwatch kopen. Die biedt hem aan. Wellicht een leuke ruil?

2 likes

Ik vind dat er 4k tussen zit. Zie ik niet gebeuren met Lucas.

3 likes

Met geen enkele 16610 bezitter :upside_down_face:
Gewoon verkopen is het meest makkelijke vaak.

3 likes

Nou dan zijn we snel klaar. :sunglasses:

2 likes

Gewoon houden @Jurk

8 likes

Lekker houden joh die mooie Sub van je en echt shinen doe je immers meer met een Ceramic Sub :star_struck: 16610 is meer old school.

2 likes

7 likes

Is zeker waar.

Het punt is dit… ik zit in de duurste periode van mijn leven momenteel (nou ja scheiden is nog duurder) en heb ook wat andere wensen. Zoals dat de turbo op de auto moet. Die ligt al een jaar boven. En het gezegde ‘if you can’t buy it twice’ begint een beetje op te gaan.

Daarom loop ik minder prettig met de Sub inmiddels. Vroeger deed ik er alles mee en kon het mij niet schelen. Was gewoon een tool en kon wel weer een nieuwe halen. Maar inmiddels met 2 jonge kinderen en Urban Arrows etc begint die vlieger niet meer op te gaan.

Dus het is Sub er uit voor iets goedkopers of plannen een jaar in de ijskast zetten.

Maar twijfel elke dag, want Sub.

8 likes