Rolex Submariner only

Of toch liever de sky dweller…?

17 likes

Blijft een iconische topper. Heb de no date gehad en nu de date. Vandaag nog lekker mee in t water gelegen en gisteren onder cobert, kortom fantastisch :upside_down_face:

12 likes

16610 uit 2011

5 likes

Submariners, mijn voorkeur gaat uit naar de SubC’s. Onderstaande toppers heb ik de mijne mogen noemen.

114060

116610LN

116610LV

Gek genoeg gaat mijn voorkeur inzake GMT’s uit naar de niet ceramic versies.

12 likes

Je mist de Hulk hè?

2 likes

De kwaliteit, de kleur … hell yeah! :cry:
Maar m’n GMT! … veel meer een gevoel van een juweel! :ok_hand:t2:
Maar nu jij zo lullig hebt gedaan … zit ik toch met een leeg gevoel op het terras van de camping!

image

7 likes

Meh beetje saai. Geen fan van de 6 digits, maar de Hulk heeft wel wat meer uitstraling.

Oh excuus, was dat ook lullig? Trakteer jezelf morgen eens lekker op een choco-croissantje van de campingwinkel en je bent het allemaal weer vergeten :sunglasses:

Of het zaadje is geplant en je beseft dat je meer kleur in je leven wilt en toch eens naar de two tone of goud gaat kijken…

8 likes

Saai is mijn naam.

Dit had het al moeten verraden :stuck_out_tongue_winking_eye:

GVD, jij en je Jubilee fetisj. Enough is enough already. :upside_down_face:

Ik ben geen eighties love-child en heb tevens onvoldoende lichaamshaar.

1 like

Het is geen fetisj. Het is gewoon de mooiste en de meest comfortabele.

Maargoed… on topic verder.

Is dit niet geweldig? :heart_eyes:

Dat zal ik niet boven je hoofd houden.

8 likes

Hij is ook top. Party om je pols! In de winter heb je er alleen geen fluit aan.

10 likes

Ik moet in dit topic al niet willen reageren, maar als jij dit soort abominaties gaat posten wordt het wel moeilijk allemaal.

Die snap ik niet. 'T is toch gewoon een horloge?

2 likes

Zeker. Je kunt er ook uitstekend de tijd en datum op aflezen.

Hij staat alleen wat minder fraai bij een wollen trui dan bij een zwembroek. Oog wil ook wat he :blush:

2 likes

Dat kan in even grote mate aan de trui liggen, natuurlijk. Met blauw is verder weinig mis. :slight_smile:

True true. Vind het gewoon een zomerhorloge!

1 like

Blijkbaar is hij niet echt van de keramische bezels… weten jullie waarom dat is?

1 like

4 likes

Kijk eens naar zijn vele filmpjes op you tube, zal je vast en zeker antwoord krijgen waarom hij een vintage liefhebber is.
Niks mis mee hoor met de moderne Rolex maar voor sommigen onder ons hebben de vintage Rolexen gewoon meer charme.
Ik heb beiden geprobeerd en zelf hou ik het meest van vintage, al moet ik zeggen dat ik de moderne oyster bracelet wel mis :wink:

3 likes

Mijn bijdrage en enige submariner in mijn doos

17 likes

:joy:

Excuus. Maar ik vind de Submariner zo ontzettend saai, die heeft meer sjeu nodig.

Ach nee, het is de perfecte toolwatch

Iedereen hier bibbert bij de gedachte aan het kleinste krasje. Dat is geen toolwatch.

Ik vind deze wel leuk, zou hem dragen in ieder geval.

8 likes

Die plaat is echt waanzinnig, @vierport volgend project voor je 16610 met 16613 plaat?

2 likes