Rolex Submariner ref. 16610 incl Doos + Papieren (N-Serial US, ‘92)

Te koop:

Merk en model: Rolex Submariner Date ref. 16610

Diameter: 40mm

Leeftijd: 1992 (Serial N).

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 09/2020

Papieren, doos en eventuele accessoires: full set

Verzendkosten of afgehaald: Ophalen in de omgeving van Amsterdam, corona proof. Verzending mogelijk, nader overeen te komen.

Conditie (krassen, werking etc): Conditie van het horloge is zeer goed, de kast is messcherp en heeft prachtige facetten. Op de achterkant vind je nog steeds de originele groene sticker. De wijzerplaat en wijzers zijn origineel tritium, in perfecte staat. Het patina is onregelmatig (heel gebruikelijk bij deze exemplaren uit de jaren 90). De Oyster band is nog mooi en strak voor zijn leeftijd. De armband, de sluiting en de eindlinks passen bij de periode. Verder zijn doos, omdoos, een verlengstuk voor de armband, het boekje, de rode COSC tag en de groene tag met de serial aanwezig.

Soort uurwerk en kaliber: automatic cal 3135. Het uurwerk loopt binnen COSC, getest met mijn Timegrapher.

Vraagprijs: EUR 9300, -

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Up, met blauwe weerkaatsingen :large_blue_circle:

4 likes

Up, met een prijsverlaging: EUR 9100, -

1 like

The plot thickens. https://uhrforum.de/threads/rolex-submariner-date-16610-serial-n-b-p.470295/

@Jur advertentie op UF is gevlagd en verwijderd. Daar werd dit horloge onder een andere naam met standplaats Munchen aangeboden. Gezien de eerdere geschiedenis van deze verkoper tijd om het hier ook te verwijderen lijkt me.

61 likes

Yip… goed plan. Good Night.

Edit: Pieter, je weet dat wíj nu de klos zijn hè? Weer een trustleveltje lager omdat we ons mengen in het moderator-gebeuren :rofl:

4 likes

Fantastisch dat er forummers zijn zoals jij. Ook @Jur zal het hier mee eens zijn, dus ik zou me geen zorgen maken over je trustlevel.

7 likes

Was m’n gutfeeling ‘buy the seller’ toch de goede. :+1:

7 likes

14 likes

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.