Rolex submariner tegen listprijs?

Weet iemand of het mogelijk is om een nieuwe submariner ergens aan list prijs te kopen?

Zag er net 1 bij S&C in Den Haag in de etalage liggen. Wel de “nodate” 114060 (Ik weet niet of dat een probleem is?)

8 likes

Tip: Gebruik kortingscode “ikkomuiteenei” voor 20% korting.

34 likes

https://www.megawatchoutlet.com/rolex-14060.html

Even wachten tot hij weer op voorraad is. :innocent:

edit,
maar nu even eerlijk. Dit schijnt niet eenvoudig te zijn. Op het forum hier circuleren verhalen van met veel mazzel ergens 1 meteen gekregen, soms 3 tot 6 maand wachttijd en sommigen wachten nog langer.

1 like

Mocht je de “geintjes” van de heren @Herman-Jr en @Metin niet oppikken… het is niet zo makkelijk, maar het kán wel.

Ik heb ca 3 mnd moeten wachten, dus het is zaak met een goed verhaal op een wens/gun-lijst te komen. Recent zijn er ook weer een paar hier op het HF eigenaar geworden via de Authorised Dealer.

Succes!

2 likes

Ja

maar ik hoop wel dat je handig bent met een praatje maken met de verkopers, een vaste klant bent of een ketting of ring voor je vrouw wil kopen. Dat is anno 2020 helaas te realiteit

2 likes

Ik heb de topictitel maar even gewijzigd zodat nieuwelingen snel dit draadje kunnen aanklikken ipv een nieuwe te openen. Misschien kunnen we dit pinnen? :wink:

Oh voor de zoekfunctie werkt dit ook best goed trouwens. :man_shrugging:

2 likes

Je zou overigens zeggen dat iemand die het woord “listprijs” gebruikt, zich mogelijk al wat verdiept heeft

4 likes

Dat gaat hem echt niet worden hoor. Een vriendin van ons werkt bij S&C en zei dat je zelfs met 35K voor een leuke DD je sub nog niet in je handen hebt.

Het moet je gewoon gegund worden of je moet geluk hebben.

1 like

Het antwoord is dus Nee. Welkom op het forum, en negeer de grappenmakers, doe ik ook.

3 likes

Dat is dus niet waar. Genoeg verhalen hier van mensen die hem toch na een paar maanden hebben gekregen. Maar niet nu direct om je pols inderdaad.

2 likes

Je hebt geijk. Ik bedoelde niet meteen, en als het je gegund wordt of heel veel mazzel hebt.

2 likes

Sieraden voor de vrouw? Kan ik nog terug? :confused:

1 like

Volgens mij wordt Rolex uitgesloten van dat soort combi deals, geld voornamelijk voor sierraden en incourante horloges.

1 like

Ben je voorreal? Dan ren ik er nu heen!

Die is al weg

1 like

In principe wel, maar als jij voor een fortuin uitgeeft dan kom je gewoon hoger op de lijst.

Of gebruik gewoon 2 seconden de zoekfunctie voor 76 draadjes met dezelfde vraag

Het lid is nieuw, en heeft een vraag.#doeslief.

11 likes

Nee, voor Barça. :rofl:

19 likes