Rolex Yachtmaster 126622/116622 Rhodium dial

Goedenavond, ik ben op zoek naar een Yachtmaster 126622/116622 met Rhodium plaat in 40mm.

Alleen deze configuratie graag. Hoor het wel als je er op uit gekeken bent of een goede lead/tip hebt !

Voorkeur gaat uit naar exemplaar incl papieren/card.

Hier nog een plaatje voor het idee!

Alvast bedankt :+1:

5 likes

:arrow_up: up , niemand ?

up! en ik ben bereid om (ruim) boven list te betalen maar boven de €20 k hoeft sowieso niet getipt te worden!

ok, weer even omhoog maar (nog steeds…) op zoek!

1 like

Tadaa … krijg je nog wisselgeld terug :grinning:

2 likes

:heart_eyes: geregeld (buiten forum dat wel ; ( ) maar bedankt voor de reacties !

9 likes

WAT een mooi horloge. Staat ook bij mij hoog op de verlanglijst, maar laag op prioriteitenlijst, budget-technisch. :sweat_smile:
Ik vind de explorer in 36mm een mooie maat. De ym is er ook in 37mm. Zou dat dan ook iets voor mij zijn? Of wordt dat “optisch” wel heel klein, aangezien in die 37mm ook nog een flinke lunette zit, waardoor de wijzerplaat wel heel klein wordt?

1 like

Hi Felix, zeker een heel mooi horloge in de range sporthorloges van Rolex… Dat ijsblauw op de dial en de secondewiizer, icm de Rhodium dial is echt heel tof :heart_eyes:Qua maat zou ik het niet weten, heb de 37 mm nog nooit om de pols gehad maar de 40mm is (voor mij) perfect!

Vlgs mij kan je tegenwoordig bij vrijwel elke AD weer Exibition only modellen passen; succes met de zoek en pastocht :+1:t2:

1 like

Congrats! Mooi … erg mooi. Ook op mijn wishlist.

1 like

Thanks Alex, ja zou m daar zeker op houden ! Topper hoor :grinning:

1 like