Rommelmarktvondsten

:flushed::flushed::flushed:
Poeh, wat was je reactie?

1 like

Vriendelijk dank je wel gezegd, hij heeft toch de moeite genomen en het geprobeerd + een poging gedaan uit te leggen wat wel en wat zeker niet interessant is.

1 like

:+1:
Eveneens herkenbaar.

2 likes

Is toch super, je moet hem alleen even leren de quartz te laten liggen en alleen de mechanische horloges mee te nemen. Als het al niet op de plaat staat dan voel je het meestal direct.

1 like

Dat je een originele Ebel band voor €25 hebt gevonden is toch top :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Leuke sleutelhangertjes !

1 like

Hij zal maar een echte Rolex oysterquartz laten liggen.

3 likes

Vandaag weer goed gescoord😉
De Rodania day/date quartz voor 1 euro.
De Sandoz automaat loopt op tijd 7 euro
En als laatste de Alpina loopt iets achter en glas is kapot 6 euro.


Goede buit dacht ik.

15 likes

Sandoz wel leuk. Alpina voor het uurwerk wellicht. Die Rodania vind ik persoonlijk niks.

1 like

Ja, dat hou je toch. Maar om hem nu all ins and outs van Rolex te leren gaat ook wel wat ver. Dat vind ik zelf al moeilijk…

De Sandoz vind ik persoonlijk ook het interessantste.
De Alpina wordt een project of misschien ergens ruilen.
Eigenlijk zou ik op voorhand al de Rodania hebben afgeschoten maar opzicht best een mooi afgewerkt ding. Safir glas en swiss made. Ik moet hem nog open krijgen en kijken hoe dat eruit ziet. Misschien hou ik hem als werk horloge of het wordt een leuk cadeau voor iemand.

1 like

Mijn vader is dat ondertussen afgeleerd.:scream_cat: Hij kon er ook wat van - maar ze bedoelen het zo goed

2 likes

Deze vandaag

. Lijkt me wel interessant, jammer dat deze in het Duits is

6 likes

Die FSL Fossil met gele band staat in een folder die ik nog heb bewaard en wat denk je …
Nieuwprijs fl. 209,—. :smiley:

5 likes

:joy::rofl:

2 likes

;)…Alpina zal wel een leuk uurwerk hebben. Hopen dat alles nog een beetje heel is:D.

jeez… lijkt inderdaad dat model te zijn. Goed gevonden, ongelovelijk. Vraag is of een tweedehandse fossil nog iets waard is maar ik ben al onder de indruk dat je het gevonden hebt op basis van de foto.

1 like

Vandaag weer eens een poging gemaakt. Een rommelmarktje op het parkeerterrein tegenover MAKRO Breda.

Ik hoef het komende jaar niet meer :sweat_smile:

Ik denk, dat je er €25-30 voor kan vangen als-ie goed werkt. Ik heb zelf een Fossil als vakantiehorloge :+1:

1 like

Ben benieuwd. Als je in de buurt zit dan krijg je nog een cadeautje van mij.
Echt knap, ik heb het model gevonden van deze, de FL2113 maar dan op stalen band
s-l300

2 likes