Rommelmarktvondsten

Dank je :+1::yum:

Zal het proberen te onthouden :+1::roll_eyes::yum:

1 like

Roamer is goede vondst!

1 like

Dank u :+1::blush:

Leuke Roamer, er kan dus toch nog wel eens iets leuks gevonden worden op rommelmarkten al is het maar zelden.

1 like

Zoals beloofd hier mijn vangsten van vorige week.







9 likes

toch maar eerder uit mijn bed komen en nog een poging wagen,wel leuke vondsten

Echt lang geslapen en op de middag deze

29 likes

Oh la la, dat is een hele mooie Movado, Pierre :ok_hand:

1 like

Cool zeg. Volstaal?

1 like

Aan de pitting te zien verchroomd, is ook een oudje van begin 50โ€™s dus toen was verchromen de standaard.

3 likes

Heel gaaf deze, echt een mooie aanwinst. Was het ook een rommelmarkt prijsje of wist de verkoper wel wat hij had? :wink:

1 like

Koopje of niet Pierre - dit is volgens mij ook een prachtige vangst als je er een โ€˜normaleโ€™ prijs voor heb moeten betalen. Proficiat!

1 like

Heel erg leuke vondst. Geniet ervan

Helaas begrijp ik van de vinder dat hij niet loopt, service nodig en dan hopen dat er niets stuk is. Maar dan is het koopje gelijk heel wat minder goedkoop dan in 1e instantie.

Bedankt voor het de tip ,ik wist eigenlijk ook niets van de waarde ,heeft een service nodig en ik dacht verkopen maar " tโ€™zal tโ€™sop op de kolen niet waard zijn " tot nu :+1:

1 like

Ik wist niet wat ik kocht en de verkoper zeker niet bedankt voor de tip :blush:

1 like

Graag gedaan - is echt een mooike. Een serie die lang gelopen heeft - uurwerk waarschijnlijk de 75 die tot in de zestiger jaren werd toegepast. Ikschat deze zo waarschijnlijk eind 40- begin 50ยดer jaren. Zag een wat latere in goede staat voor dik 800 op chrono24 https://www.chrono24.de/movado/mans-wristwatch-solidograf--id3074853.htm. Staan er heel veel online - ook in een catalogus uit 1946 maar exact deze heb ik niet kunnen vinden, dus zeker een mooie vondst, is je dik gegund!!

Mooi! Maar zag ik die nu niet op 2dehands staan? :wink:

Aan de andere kant heb je dan nog steeds een vers geserviced horloge voor een leuke prijs :+1:

Sorry maar dat zal je voor deze Movado echt nooit krijgen, ze doen op Ebay defect $50 en werkend rond de $100-150.

Dat is zeker waar, het is en blijft een leuke vondst en de moeite waard om te servicen alleen zal je er geen grote winst op maken als je hem nog moet laten servicen. Zeker niet als je onderdelen nodig hebt. wel leuke uitvoering met de fancy lugs.