Ronald

Net een geslaagde overdracht gedaan aan Ronald aka @Ronald (en aan zijn betere helft). Alles verliep zeer vlot en correct. Verder gezellig gepraat over onze mooie hobby. Aanrader dus.

1 like

Ronald reageerde op mijn noodoproep in “gezocht” en heeft mij geheel kosteloos uit de brand geholpen. Geweldige communicatie, uiterst vriendelijk en met een verbluffend resultaat.
Als het over forumspirit gaat, dan is deze casus voor mij maatgevend!

2 likes

@Ronald regeerde op mijn gezocht ad voor een rolex jubilee
we waren er snel uit en vandaag ontvangen ,Top
bedankt

1 like

@Ronald heeft me super goed geholpen! Ik had jubilee stukken overgenomen en Ronald heeft voor een heel zacht prijsje voor mij in elkaar gezet. Communicatie was perfect en Ronald heeft mijn jubilee band super snel in elkaar gezet en opgestuurd. Ik had het de volgende dag al binnen. Ronald, bedankt voor je hulp!

Samengevat: Ronald helpt je graag en communicatie is heel vriendelijk! Zeker een aanrader!

2 likes

@Ronald

Ik ben vorige week bij Ronald langs geweest voor de gereviseerde Jubilee en zoals hierboven al heel vaak omschreven, de liefde voor wat hij doet straalt er vanaf! Hij neemt echt de tijd om over oplossingen voor kleine overkomelijkheden na te denken en de communicatie voor en na de aankoop is top, zeer zeker een aanrader en iemand van vertrouwen.

ohja en niet te vergeten ik ben erg blij met de Jubilee :heart_eyes:

1 like

Een paar schakels aan @Ronald verkocht, direct werd het geld overgemaakt en vol vertrouwen. Ook als koper top!

Ronald heeft perfect bemiddeld in mijn zoektocht naar een mooie jubilee. Ik kan niet anders zeggen dan dat het buitengewoon leuk en aardig is om met Ronald zaken te doen. Heldere vlotte communicatie maar vooral een heel aardig aardig mens!
Bedankt. Artsmak

2 likes

Deze gozer kost je geld.

Gelukkig méér dan waard :sweat_smile:
Een gerestaureerde jubilee uit het blauw, daar had ik wel oren naar. Helaas niet de correcte endlinks voor een GMT dus die vlieger ging niet op.

Paar dagen later bericht. Endlinks gevonden. Nieuw in de seal! Maar de band al vergeven :disappointed_relieved:
“Toevallig” (uhuh) was hij nog bezig met een andere band: één deel NOS de andere kant gerestaureerd.
Maarja de clasp was dan weer niet zo best.
Toch maar een afspraak gemaakt, dan kon ikzelf rustig op zoek naar een mooiere.
Maar Ronald vond dat er op zo’n mooie band ook een mooie clasp hoorde en zowaar weer enige dagen later:
“Nog een clasp gevonden , in de originele blister!”

… was wat ik dacht en zo geschiedde. Vanmiddag was het moment daar en de band ging erom! Niet zonder slag of stoot: de pushers waren natuurlijk te dik dus saampjes :heart_eyes: nog even passend gemaakt. Werd ik ook nog aan het werk gezet!

Duidelijke uitleg gekregen over hoe een restauratie in z’n werk gaat en hoeveel tijd erin gaat zitten. Rescept dat je het geduld ervoor kan opbrengen.
Enfin, een Correndon all inclusive lichter, wel een dikke jubilee rijker.
Thanks @Ronald voor de mooie band, gastvrijheid en samenwerking :muscle::facepunch:
20190303_155110

6 likes

Vandaag naar @Ronald geweest om een jubilee band op te halen en te monteren.
Zeer goed contact per PB. Bestelde ook nog belangeloos de juiste end links voor me.
Aanrader, band is super netjes gerestaureerd.
Nogmaals dank!

4 likes

Ook hier een goede ervaring met @Ronald. Gebruikte maar nog mooie jubilee gekocht met het juiste type endlinks waarnaar ik op zoek was (550’s). Ronald was zo vriendelijk de band ook alvast op maat te maken!

Vol spanning de megadoos opengemaakt:

  • jubilee :white_check_mark:
  • reserve schakels :white_check_mark:
  • endlinks: :x::x:

doos binnenste buiten gekeerd:

Geen endlinks te zien, die lagen nog keurig op zijn bureau :joy:. Snel opgestuurd dus (alsnog) helemaal top!

2 likes

Prima ervaring met @Ronald gehad. Geen bandreparatie of horloge maar een in puike staat verkerende wijzerplaat overgenomen van de man.
Snelle uitwisseling van berichten, vlotte verzending + goeie verpakking, prettige communicatie.
Niets op aan te merken en helemaal goed: aanrader dus.
:ok_hand:
Otto

@Ronald is gister avond langs mij geweest om een horloge op te halen… Deal was binnen 2 berichtjes gesloten en afspraak was gemaakt!
Fijne communicatie en tof om te leren kennen!

Veel plezier ermee!

1 like

Horloge verkocht aan @Ronald, was al bekend met hem van zijn insane skillset in stretch-repair. Maar fijn zakendoen, eerlijk en heel fair :+1::grin: hopelijk tot snel!

1 like

Indertijd een Datejust van @Ronald overgenomen. Perfect en vlot verlopen, familiale sfeer. Topkerel!

2 likes

Vandaag onder het genot van een kop koffie de Datejust Tapestry van Ronald overgenomen. Vlotte communicatie en het horloge is zoals beschreven. Ronald is een fijne kerel en weet heel goed waar hij het over heeft. Ronald bedankt!

1 like

Zojuist bij Ronald geweest voor een leuke deal!!
Man met kennis en gezellige babbel. Lekkere bak koffie erbij en een paar mooie rolexen door de vingers laten gaan!
Kortom dikke aanrader! @Ronald bedankt.

1 like

Afgelopen weekend een DateJust gekocht van Ronald. Horloge fantastisch zoals aangegeven. Leuke gozer om even bij te praten over horloges. Jammer dat hij zo’n beroerde fotograaf is :). Dat laatste was in dit geval misschien wel in mijn voordeel.

Ronald misschien tot ziens! En bedankt voor je geduld en gevoel voor humor.

1 like

De volgende keer ga ik beter mijn best doen met de camera :smile:

Dan post ik een foto als deze :

Veel plezier met de scherpe Datejust!

1 like

Gisteren een leuke deal kunnen maken met Ronald voor een schitterende 16013! Het horloge kwam dezelfde ochtend bij de horlogemaker vandaan. Tussentijds leuke foto’s gekregen van het service process!

@Ronald wij gaan elkaar gegarandeerd nog een keer zien, is het niet voor een horloge zou het waarschijnlijk om een jubilee gaan die gefixt moet worden !

1 like

Had al een tijdje een jubilee band voor mijn vintage Datejust liggen. Het was een uitdaging, maar Ronald heeft de band perfect op maat gemaakt. Daarnaast leuk wat gekletst over horloges.

@Ronald We gaan elkaar vast nog vaker zien!

1 like