Rops

Vanmorgen mijn Seamaster in goede handen achtergelaten bij forumlid Rops.

Erg leuk contact met gezellig gesprek over horloges, maar nog meer over auto’s!

Prettig en vlot zakendoen, een aanrader!

Horloge verkocht aan Rops. Bij een restaurant afgesproken en de transactie gedaan. Daarna gezellig nog even nagepraat. Betrouwbaar forumlid!

Vandaag horloge verkocht aan Rob. Zeer leuk contact en onder genot van een bak koffie de overdracht gedaan. Een positieve ervaring derhalve met Rob!

Prima verkoop aan @rops gedaan. Snelle betaler en fijne communicatie. Aanrader!

Sinds vanmiddag is Rob een Steinhart rijker. Een prettig forumlid waar ik graag een deal mee sluit. Heerlijk gebabeld over van alles en nog wat kortom een aanrader waar ik gelijk een klik mee had.
Rob Suc6 met het mooie horloge en mesh band.

Groet Bram

Mooie Steinhart Bram!
Thuis gelijk de cyclops verwijderd , staat’m veel beter.
Fraaie homemade band van Bram gekregen, deze gaat aan een fraaie classic komen !
Wat hebben wij als horloge “gekken” toch veel dingen gemeen…
Tot een volgende keer Bram, we houden contact!

1 like

Vandaag onder het genot van een koffie verkeerd een horloge verkocht aan @rops . Het verliep allemaal keurig netjes zoals van tevoren afgesproken, heel fijn allemaal.

Daarnaast heb ik van Rob geleerd dat je er meer dan 1 hobby op na kunt houden EN dat als ik ooit van mijn cyclops af wil, hij me wil helpen bij dat hachelijke avontuur…
Rob: top!

Cheers, Otto

Heel veel herkenbaars in bovenstaande reacties: erg leuk gesprek gehad over vele hobbies en interesses en onze overlap daartussen.
Het verkochte horloge komt in goede handen, was plezierig zaken doen!

Steinhart band verkocht aan Rob @Rops . Prettig contact, snelle betaling en een keurige melding van ontvangst, ook altijd goed om te horen. Kan Rob dan ook van harte aanbevelen!

Dank je Cees,@Cal219 fijne deal en belachelijk snel in de bus !
Cal219 = aanrader !

1 like

Citizen horloge verkocht aan @robs.
Deal was snel gesloten en hij heeft hem opgehaald in het mooie Twente :smiley:
Een zeer plezierige persoon om zaken mee te doen. Zeker een aanraden :+1:t2:

1 like

Was wel warm daar in dat Twente…
Maar wat een mooie klok Apeks !
Was het ritje wel waard, groeten aan de kaas in Losser !!
Rob

1 like

horloge verkocht aan Rob, kwam mooi volgens afspraak en erg gezellig …
aanrader :+1::+1:

mvrgr Joost

Horloge verkocht aan @Rops. Vlotte communicatie en prettige deal. Een aanrader :+1:

Horloge verkocht aan @Rops. Duidelijke communicatie en snelle deal. Ik sluit aan bij de vorige sprekers: aanrader :+1:

1 like

Hoe kon ik na zo’n positieve ervaring vergeten dit hier te vermelden? :sweat_smile: Sorry Rob en beste mensen, voor een probleemloze deal met een gezellige babbel erbij, contact @Rops, want hij is je man! Anytime again Rob! :pray::+1: