RTM94

Hierbij een dikke duim voor RTM94 :+1:

Prettig contact, vlotte afwikkeling en liefhebber… aanrader dus :slight_smile:

3 likes

Vintage Laxa Aquaplunge overgenomen van Robin, snelle nette levering en alles in orde,
dank je wel! Als verkoper zeker aan te raden.

Mvg
Bart

1 like

Dank je wel Bart. Tot een volgende :ok_hand:t2:

Sorry voor de late reactie, ik zie hem nu pas voorbij komen. Had geen melding er van omdat ik natuurlijk niet getagd was haha. Maar bij deze alsnog bedankt voor u berichtje :smiley:

Wat erg hahaha. Ik heb helemaal niet geweten dat er al een topic over mij was dus ik zie dit nu pas. Dat kan natuurlijk echt niet! Maar het was prettig zaken doen (drie jaar terug :stuck_out_tongue_winking_eye: ) en ik draag de Hamilton nog steeds vaak met alle plezier. Groetjes Robin :sunglasses:

Zonet een Zenith Sport overgenomen van RTM94.

Dikke duim voor de vlotte communicatie en de snelle afhandeling :+1:

Zeker aan te raden als verkoper!

1 like

Bedankt @wouter5000 voor het compliment en wie weet tot de volgende :slight_smile:

1 like

Hoi Robin @RTM94,
Leuk dat we zo lekker snel hebben kunnen schakelen. Goed zaken doen met jou. :+1:
Bedankt voor de service.

1 like

Bedankt @JohnD
Was zeker goed zaken doen.
Graag gedaan en veel plezier van u aanwinst :ok_hand:

Wolbrook overgenomen van @RTM94. Zeer prettig en vlot zaken doen met Robin, zal familietrekje zijn :wink:. Helaas kwam het door agendadrukte niet tot een f2f-overdracht maar wellicht een volgende keer. Is namelijk een aanrader.

1 like

Dank u wel @wilfox Haha goeie leerschool :stuck_out_tongue_winking_eye: Volgende keer f2f! Veel plezier met de aankoop :grinning:

1 like

Snelle en prettige deal met Robin.

Aanrader

1 like

Bedankt John :grin:

Horloge gekocht van Robin @RTM94 Dik in orde, mooi horloge en vlotte afhandeling :+1:

1 like

Bedankt Lieuwe! :grinning: :+1:

Snelle en nette deal met Robin

supermooie horloge van @RTM94 overgenomen.
Alles als omschreven en snelle verzending en antwoorden op vragen. Ook meer foto’s waren totaal geen probleem.
Als zeer prettig ervaren.
Robbin :+1:

2 likes

Bedankt voor de mooie referentie :grin:

1 like

Erg prettig contact met Robin. Leuk, vriendelijk en eerlijk.
En dan nog een “slechte” woordgrap in een persoonlijk berichtje in de verpakking.
Tsja, what’s not to like.
:+1:

2 likes

Zo… ik zie dit echt nu pas. Komt denk ik door de tag die mist haha. Maar gelachen hebben we zeker :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Two tone 2000 tag van Robin overgenomen. Snel en leuk contact. Horloge zoals omschreven en nog met een leuk briefje erbij :+1::+1:

2 likes