Ruil: Epos "elegance" dresswatch

Mijn Epos dresswatch draag ik te weinig a/d pols dus mag deze gentleman opzoek naar een nieuw baasje. LET WEL: Ik wil de Epos liefst ruilen voor een vintage Eterna-matic kontiki met Gay Fréres bracelet zoals mijn vader die droeg.

Het betreft een Epos “elegance” model nr. 3229 met fraaie kastvorm in tonneau shape, zwarte wijzerplaat met Arabische cijfers -Franck Muller style- en verkeert overall in een onberispelijke staat. De foto’s geven een goede impressie van het horloge.

De onderhoudsgeschiedenis is mij niet bekend het inhouse Zwitserse uurwerk cal. ETA 2829-2A loopt ruim binnen de specs. -8/24 hr. automatic en handopwinder met seconde stop.

Horlogeglaasje alsmede de zichtbodem zijn gemaakt van saffierglas beide geheel krasvrij.

Jaargang 2012 en komt in een originele houten EPOS opbergdoos met omdoos.

Afmetingen: breedte 33 mm. (draagt door de kastvorm groter) hoogte Lug2Lug 42 mm.

De horlogeband is in gedragen staat maar nog goed.

Het verplichte (!) rijtje: te koop en/of te ruil:
Merk en model: Epos “elegance” 3229
Diameter: 33 mm. gemeten zonder de kroon maar draagt opmerkelijk groter
Leeftijd: plusminus 2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 22 okt. 2021
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in mijn stamcafé 1890 heeft de absolute voorkeur maar verzenden binnen Nederland kan ook.
Conditie (krassen, werking etc): in zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2829-2A

Mijn voorkeur gaat liefst uit naar een leuke ruil met een Eterna-matic vintage met Gay Fréres bracelet in mint conditie. Dat wordt ongetwijfeld zoeken naar de sp. in de hbrg. maar wie weet ??

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

!! WAT EEN MOOIE INKIJK OP HET UURWERK !!

NIET ERG PROFESSIONEEL EEN WRISTSHOOT MAAR GEEFT EEN GOEDE INDRUK A/D POLS :grin:

BEDANKT VOOR HET KIJKEN👍greets nitram.

8 likes

Een Smiths PRS-25 EVEREST of iets anders leuks :grin: ik laat mij wederom door HF leden verrassen.

3 likes

Een mooi bod wordt in overweging genomen :grin: greets, Martin.

Up voor de Epos “elegance” 3229 :smiley:

2 likes

WEEKEND-UP voor deze DRESS-WATCH

UP voor deze schoonheid !!

Nog maar weer een upje :arrow_up_small::arrow_up_small::arrow_up_small: naar boven.

Kom maar op met biedingen of leuke ruilvoorstellen…en wie weet komen we er snel uit :blush:

Very beautiful watch indeed