Ruit

Toffe vent, goede communicatie, leuke babbel en deal achter de rug met Don.

@Ruit, tot de volgende keer :wink:

1 like

Horloge verkocht aan Ruit, goede communicatie, vlotte deal, aanrader!

Seiko Sarb033 gekocht van Ruit(Don) vorige week. Duidelijke communicatie om de staat van het horloge, accurate foto’s en geen verrassingen. Prettig gesprek gehad over het forum en horloges in het algemeen, fijn om zaken mee te doen.

Groet,
Ramon

1 like

Daarnet een mooie Seiko Sarx 013 binnen gekregen van Don, was vlot geregeld.
gr Marco

1 like

Horloge verkocht aan Don. Aardige man, heldere communicatie, netjes op tijd op de afspraak. Top Don @Ruit ! :+1:t2:

1 like

Mooie Christopher Ward van @Ruit overgenomen, prima deal, horloge precies zoals beschreven, vlotte communicatie, gewoon goed! :+1:

1 like

Mooi horloge (en band :blush:) overgenomen van @Ruit. Overall een zeer fijne deal.

Hij bood een horloge aan in het gezocht topic, waarvan ik de band wel wilde overnemen. Geheel terecht gaf hij aan dat in dit geval de band het horloge maakt. Ik kan hem daarin geen ongelijk geven en heb dus maar de hele set van hem overgenomen :crazy_face:. Afgesproken in het midden van het land en onder het genot van een koffie een beetje gekeuveld over horloges. Fijne vent, goede sfeer en heldere communicatie.

Ik zou zo weer zaken met hem doen en kan hem van harte aanbevelen. :+1:t2::+1:t2:

Nogmaals dank Don.

1 like

Fijne deal gemaakt met Don, @Ruit. Onder het genot van een kopje koffie de horloges bekeken en de deal beklonken.

Aanrader voor iedereen!

1 like

Mooie deal gemaakt met @Ruit , was snel beklonken en de levering nog sneller. Horloge was precies zoals beschreven, nee nog veel mooier zelfs :wink:

Bedankt Don!

Na een korte en gemoedelijke onderhandeling met Don een nieuwe aanwinst bemachtigd.
De objectbeschrijving bleek een understatement, het horloge is werkelijk mooier en completer dan beschreven.
Zéér content met de wijze van communiceren en verzenden.

Dikke duim :+1:t2: Voor herhaling vatbaar!
Nogmaals hartelijk dank!

1 like

Black Bay overgenomen van Don (@Ruit),
Soepele duidelijke onderhandelingen,
Symphatieke vent. En het Horloge was in veel betere staat dan ik verwacht had.

Helemaal top!

1 like

FOTOOOOOOOS!!! Dat willen we zien!

Ik heb mijn Sinn 556 in parelmoer aan @Ruit mogen verkopen na soepel en prettig contact.
Na het overeenkomen was het horloge al snel opgehaald en met een bakje koffie nog wat over horloges gepraat natuurlijk :).

Het was prettig zaken doen en een aanrader.

@Ruit geniet van je mooie aanwinst!

1 like

Heb een horloge verkocht aan @Ruit. Betrouwbare en innemende man!

1 like

Fijne deal gemaakt met Don.
Een prachtig horloge overgenomen. Wat ben ik blij. :smiley: Keurige omschrijving van het horloge, zeer vriendelijke communicatie, erg sympathiek en de overdracht was erg prettig.
Een absolute aanrader. :+1:
Bedankt Don! Graag tot een volgende keer!

1 like

Daar ik nu het juiste Trustlevel heb toch nog even een reactie:

Tijd geleden al een Ebel overgenomen van Don. Horloge zoals omschreven, vlotte communicatie, eerlijke deal en kwam me zelfs nog tegemoet rijden. Al met al zeer tevreden, een aanrader om zaken mee te doen !

Goede deal met @Ruit. Hij kocht een gshock van me.

Prima bieden en goede communicatie, snel betaald :+1:

Vliegensvlugge no-nonsense impulsieve below the radar knaldeal met Don gemaakt. Vriendelijke vent, vlotte service en daardoor helemaal in orde.

1 like

@ruit een pm gestuurd voor een leren band met 21mm lugbreedte.

Snelle en vlotte communicatie en betaling!

Geniet ervan! :beers:

1 like

Leuke deal met Don, @Ruit. Snelle communicatie en vlot geregeld!
Tot de volgende ronde!