SAT

net horloge binnen van sem prima verlopen goeie deal

verkoper sat prima deal snelle afhandeling

hallo krijg het even niet voorelkaar. zijn naam is SAT dank je voor je hulp gr.

Sat heeft goeie

Seiko SDGM003 verkocht aan @SAT(ruman), fijne communicatie en spoedige betaling. Aanrader :thumbsup:

1 like

Leuke snelle deal met @SAT gemaakt, man van z’n woord :+1:

Graag tot een volgende deal!

1 like

Helemaal niks verkocht aan @SAT, toch een héle goede ervaring. Fijne vent, goede communicatie zou er blind iets van kopen en/of aan verkopen. Top! :ok_hand:

1 like

Uitstekende verkoop ervaring met SAT gehad.

Aanrader!

1 like

Vandaag een schitterend horloge van @Sat overgenomen en kan niet anders zeggen dan een fijne deal met een gepassioneerde mede horloge liefhebber. De deal was in enkele minuten done en het bezoek duurde dik anderhalf uur, you do the math.:ok_hand: Bedankt voor de transactie en wat mij betreft anytime again! :+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @sat.
Hele leuke ontmoeting, met een heel leuk stel (mvr SAT, was ook mee).
Echte liefhebber ook.
Prettig zakendoen. Graag weer, en dus een aanrader.

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan @SAT
Wat een warm welkom! Bedankt voor de deal en het lekkere shtukske vlaai :sunglasses:

1 like

Wat extra schakels voor de band van mijn SARB gekocht van @SAT De schakels zijn in nieuwstaat, en zeer goed verpakt. De communicatie was vlot en prettig, aanrader :+1:t2:

1 like

@SAT heeft van mij een Crafter Blue band voor de SKX overgenomen. Fijne communicatie, snelle overdracht van het afgesproken bedrag. Al met al een aanrader om iets aan/van te (ver)kopen!

1 like

@SAT was op zoek naar een omega doornsluiting en die had ik nog liggen. De communicatie was lekker vlot en vriendelijk, en de deal snel beklonken. Ik kan Sat zeker aanraden als koper op HF!

Groet, Matthijs

2 likes

Seiko verkocht aan @SAT. Topervaring, snelle deal, snel het geld binnen en goed contact. Aanrader!

Bandje (CB) overgenomem van @SAT. Vlotte communicatie, bandje zoals beschreven en snelle verzending. Top dus :grin::+1:

1 like

Zojuist een heel tof verjaardagscadeau voor mijn zoon van SAT ontvangen; samen met de van hem overgenomen SKX009 kwam het doosje met een lekkere verrassing!

Helemaal top, erg sympathiek en graag tot een volgende deal @SAT :ok_hand::+1:

1 like

Afgelopen week een horloge band voor de skx van @SAT ontvangen. De deal was snel rond en door SAT snel verzonden, aanrader dus!

1 like

Een mooie gouden buckle (Rolex) van @SAT overgenomen.
Leuke contacten en prima afhandeling.
Graag tot een volgende gelegenheid.

1 like

Vandaag 2 prachtige horloges overgenomen van @SAT en dat was wederom een uiterst plezierige ontmoeting. Hier koop je eigenlijk gewoon een splinternieuw horloge, zo ontzettend voorzichtig is hij met zijn spullen. Super gastvrij ook nog eens en een zeer goede prijs. Tot de volgende!

1 like