SATmariner diamonds

Ja ja, een week of 12 geleden wist ik niet dat dit te realiseren was en werd ik geattendeerd door Ramon @Crownguard dat wellicht de AD deze wijzerplaat zou kunnen leveren.Twee dagen later zat ik bij de AD en kreeg te horen dat Rolex nog een exemplaar had liggen :hugs:. Direct besteld dus.

Vorige week kwam het na 11 weken eindelijk binnen, direct een afspraak gemaakt om het te plaatsen

Vandaag kon ik de SATmariner 2.0 ophalen

He’ll yeah :heart_eyes::heart_eyes::gem::gem:

afbeelding

Als je vijf jaar geleden had gezegd met kerst 2020 draag jij een two tone Submariner met diamanten…, was mijn reactie waarschijnlijk :nauseated_face::face_vomiting::face_vomiting: geweest. Raar dit.

145 likes

Dit is niet gewoon dik, dit is next level dik!

Mooie foto’s ook!

3 likes

:joy::+1:

Heel goed! Nooit te oud om te leren :dancer:

2 likes

Ik ben normaal gesproken niet van de steentjes. Maar dit is wel heel erg gaaf man!

Pwoah! :+1:

Eigenlijk precies goed als je net een tikkie meer shine wil. :+1:

1 like

Eens.
Desalniettemin, je hebt ervoor gekozen en naar ik aanneem niet omdat je dacht “goh, wat lelijk!” … :wink:

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Ik vind het wel gaaf zo! Mooi bescheiden gebruik van diamanten

1 like

Whahaha. Wow. Maakt zo’n TT sub nog wel een stuk flashier :stuck_out_tongue:

1 like

Van harte :partying_face:

Toffe plaat hoor!

1 like

Haha, gaaf man. :+1:

1 like

:grimacing:

Dit is toch wel next level kamper hoor :sweat_smile:
Ziet er hoe dan ook gaaf uit.

4 likes

Flinke stenen ook die gebruikt zijn en ook nog if/D ook (als ik Rolex moet geloven) heel gaaf en vind ikzelf een stuk gaver dan de iced DD die hier ook staat (ook heel gaaf,maar dit…)

1 like

Gefeliciteerd! Dit is dus het horloge waar Ramon het over had haha. Super gaaf. Echt prachtig

2 likes

Jullie zijn wel de twee ice koningen nu hier :smile:

1 like

By the way het datumvenster en de tekst in goud is ook wel goud te noemen :star_struck: :ok_hand:.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/9/d/d9da4ded684bf41ceec909ca25bbc2c921c38a2b.jpeg

Mooi foto !
Veel plezier ermee :fire::+1:

2 likes

Toffe upgrade!

1 like

Heb ik gemist :thinking:, waar en wanneer 🤷🏻

1 like

:pray:

1 like

Serti platen :heart_eyes:

1 like