Sayin Watch

Hoi,

Ik zie hier een paar posts staan over Sayin Watches.

Ik heb inmiddels goede ervaringen met haar. Ik heb de onderstaande klok gekocht, en dit was toch mooi bijna 900 euro goedkoper dan de adviesprijs (voor het horloge + saffier)!

Ze had mij zelfs het 47mm Saffier glas bij de order bevestiging gedaan voor de prijs van het glas voor een kleinere horloge (foutje). Toen ze daar achterkwam, wilde ze het toch voor deze lagere prijs leveren.

Ik heb geen invoerrechten of BTW betaald. Het gaat via een hele omweg. De houten doos (leeg) komt rechtstreeks uit Zwitserland. Het horloge, garantiebewijs en handleiding wordt verstuurd vanuit Venlo, via Duitsland.

Dus Sayin Watches is een aanrader. Ook heel snel antwoord op mailtjes en je kunt gewoon in het Nederlands mailen.

Groetjes,

Jos

Jos,

even nog wat vraagjes. Heb ook interesse om hier een horloge te kopen.
Wordt de (lege) houtendoos niet gecontrolleerd dan? Beetje raar als het bijna niets weegt, Hoe werkt zoiest dan?

De inhoud wordt via Venlo, verstuurd naar Duitsland en retour naar nederland?
Het is dan toch in Nederland, snap ik even niet. Brengen ze het eerst zelf naar Nederland ofzo?

Alvast bedankt.

rob.

Nee want die houten doos die ik kreeg had als waarde bedrag 20 zwitserse frank en misschien (niet zeker) een bepaalde aantekening (“gift”) en dit soort kleine bedragen gaan ze niet controleren.

Ik weet niet hoe het in Venlo komt. Marley schijnt regelmatig in Nederland te vertoeven, dus misschien iedere week naar Nederland rijden met je achterbak vol met horloges.

Als ze dicht bij de grens woont van b.v. Duitsland, dan even de grens over wippen en het via daar verzenden naar Venlo.

Bij mij heeft het goed gewerkt. Snelle communicatie, etc. dus ik ga daar zeker weer wat bestellen.

Het zit allemaal ook goed verpakt.

Groetjes, Jos

Ik kan met een gerust hart een Panerai kopen bij Sayin?

Groetjes

Roger Elings

Bij Marley kan je ALLES met een gerust hart kopen.

Ik zit nu toch al weer heel wat jaartjes op dit forum, en heb alleen maar positieve verhalen over Sayin Watches gehoord.
Ze heeft ook een van de Limiteds geregeld, de Zeno was dat.

Ja je kunt daar gerust kopen:

• Zoals XAnder aangaf heb ik ook heel veel positief en niks negatiefs kunnen vinden op forums.
  • Nu mailen, binnen paar uur antwoord (gewoon in NL)
  • Duidelijke bestelprocedure
  • Betalen naar NL bankrekening
  • Goede prijzen
  • Mailtjes met voortgang
  • Goede verpakking (kartonnen wrap met daarin een enorm stuk schuimrubber, en daarin het horloge, samen verpakt in een doos).
  • Goede verzendmethode (handtekening bij ontvangst, je moet ook een kaart ondertekenen, die wordt teruggestuurd (ontvangstbevestiging);

Ik principe zie ik 1 risico, en dat is dat ergens het horloge door de douane wordt onderschept. Ik weet niet of de verzendconstructie helemaal legaal is. Maar dat is het risico wel waard gezien de flink lagere prijs. Als je wordt aangeslagen voor BTW ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit.

Groetjes,

Jos

Ik volg dit draadje op afstand maar heb toch even de behoefte om te reageren. Zelf heb ik ook goede ervaringen met Marley Sayin en wat zij doet is volledig legaal. Ik zou willen voorstellen dat iedereen die vragen heeft over haar werkwijze contact met haar opneemt zodat zij de geïnteresseerde volledig kan informeren.

Gerwin

Goed om te horen dat het legaal is, maar wat ik me dan wel afvraag, waarom wordt het dan in 2 delen gestuurd, en via een hele omweg (Venlo, Duitsland).

Misschien is het legaal, maar dan via de mazen van de wet?

Groetjes, Jos

Jos,

Dat bedoel ik: gewoon even bellen: 00 41 - 56 49 34 31 5. Marley legt jou alles uit.

Gerwin

Bij deze dan.
Het is heel simpel.

Bijna al mijn leveranciers hebben of filialen of buros in EU gebied.
Daarom kan ik ook bijna alle merken in de EU geleverd krijgen en daarom ook binnen de EU verzenden.

De merken die ik niet in de EU geleverd kan krijgen, worden dan normaal per FEDEX vanuit Zwitserland opgestuurd.

Marley

Zo zie je maar weer. Bij Marley krijg je altijd snel antwoord :slight_smile: Bedankt!

Potdomme wat een mooie Zeno…

Ook van mijn kant niets dan lof voor Sayin-watches!

Hallo,
Ik heb een Zeno bij Marley gekocht kreeg er een goede korting op.
De bestelling via e-mail ging prima,ook toen een en ander mis ging met UPS bleef Marley kontakt met mij houden.
Horloge is goed verpakt aangekomen.
Marley is echt een aanrader.
Groet Peter

Onlangs bij Marley een Rolex Sub met datum gekocht.

Was snel door haar te leveren en een leuke korting ten opzichte van de winkelprijs hier in NL. Service is (zoals ik hier al gelezen had) perfect!

Ook voor mij een echte aanrader!

Gr. Jaap

Ik was in onderhandeling over een horloge.

Er staat dat ze binnen 24 uur reageert, maar nu heb ik al sinds 2 dagen geen bericht meer ontvangen.

Is iemand anders dit ook overkomen?

Gewoon even bellen, 0041564934315

Een beller is sneller…

Dan bel je helemaal naar Zwitserland?

Dat kost ook weer … cent per minuut

Hou het kort zou ik zeggen :smiley:

Ruud

Tja, je kunt ook naar een officiële dealer in Nederland gaan. Bespaar je je toch mooi de telefoonkosten!!

:wink: :wink: