Schaap & Citroen

Hey allen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb nooit echt de behoefte gehad om te posten tot nu toe. Ik had nu wel even een klein vraagje.

In Groningen zit een filliaal van Schaap & Citroen (S&C), een redelijk imposante juwelier in de voorstraat. Hier zag ik een erg aantrekkelijk horloge van Emporio Armani liggen voor een leuke prijs.

Nu wou ik echter even nazoeken op het internet om wat meer foto’s te zien, aangezien de horloges bij S&C in een vitrine liggen en ik niet genoeg tijd had om naar binnen te gaan. Maar nu kan het horloge niet meer terug vinden. Ligt dat gewoon aan de groote van de collectie?

Verder wou ik even vragen of mensen hier wel vaker komen (Bij S&C). Lijkt me verder een prima juwelier. En moet ik nog ergens op letten bij de aanschaf van een wat duurder horloge (Ik heb het nu over een model om en de bij €300,-)

Ype Poortinga

Hallo Ype,

Vorig voorjaar heb ik bij S&C in Groningen een Tissot gekocht. Achter die (idd imposante) pui gaat een uitstekende juwelier schuil. Ik werd prima geholpen, terwijl ik er nou niet bepaald op m’n paasbest uit zag. Dat laatste zou geen rol moeten/mogen spelen, toch hoor je vaak genoeg dat mensen op hun leeftijd of uiterlijk bij een juwelier worden beoordeeld. Overigens heb ik ook negatieve geluiden op dit forum gehoord over andere vestigingen van S&C.

Per saldo prima ervaring, zou er zo weer een aankoop doen.

Marten

Ik ben afgelopen week bij Schaap & Citroen in Amsterdam geweest om een schakel uit de band van mijn pas gewonnen Rolex Submariner te laten halen en ik ben er prima geholpen. Ook toen men er achter kwam dat het horloge dat ik op dat moment droeg de Alpha Sub was!! Ik was vergeten dat ik die droeg en dat is natuurlijk niet erg verstandig als je naar een Rolex dealer gaat:D. Dat gaf uiteraard wel fronsende blikken en een opmerking, maar ik werd er niet anders om behandeld.

Groeten, Tom Vreeken.

Ik kwam afgelopen week bij S&C Den Haag binnen met ook een beetje ander kledij als
wat men daar gewent is, maar ik was op de fiets en dan heb ik niet mijn pak aan, met pet en zonnebril op, werd ik binnen gelaten en netjes te woord gestaan, goede informatie gekregen en een prettige dag gewenst.
Is wel eens anders geweest, vroeger.

Ik was laatst bij S&C in Nijmegen.
Ik had een omegahorloge gekocht via MP.
Maar voor dat ik de verkoper het geld overhandigde wilde ik even bij deze omegadealer langs om het klokje op echtheid te laten controleren.
Ik had al van te vooren gemaild, dus dat was geen probleem.
We ( de verkoper en ik) werden prima ontvangen en behandeld.

p.s het horloge was geen nepperd.

Er zit geen Schaap & Citroen in Nijmegen !

klopt ja het was arnhem