Schiphol korting internationale vlucht

Blup blup blup blup blup

Ja, succes!

Zie zoekfunctie :joy:

1 like

ik heb gehoord dat @gewoonlucas wel ervaring heeft met horloges kopen op schiphol. :laughing:

2 likes

Ja je kunt zelfs vooraf even bellen en aangeven welk model je wilt. Dan leggen ze hem alvast klaar voor je👌

1 like

Hoeft niet, ze hebben genoeg…

Hehe.

Je moet heel veel geluk hebben dat er iets ligt. Dat jaar 15 keer geweest en pas 1 keer een stalen horloge gezien.

Je moet sws vetrekken van vertrek hal 2 of 3. Andere locaties geven geen korting …

Even een tip. Een Rolex GMT Pepsi moet je minimaal 30 minuten van tevoren bellen en reserveren.

7 likes

Neem voor mij ff een batman mee als je er toch bent. Joe!

1 like

Hebben ze in bosjes liggen.

1 like

Ze accepteren alleen cash… dus even pinnen, heb je gelijk vakantiegeld als je niet koopt.

Echt niet! Je jokt en zet hem daarmee op een verkeerde been.

1 like

Alleen cash omgedraaide wereld.

Luister niet naar @frenk. Hij is gemeen.
Je kan naast cash ook met Jumbo zegels betalen.

3 likes

Op nutteloze vragen krijg je…

Voortaan eerst de zoekfunctie gebruiken en daarna vragen stellen via een nieuw topic, Tarantino.

1 like

Gaat over Rolex? Jazeker! Aldus naar de juiste plaats op ons forum … :sunglasses:

1 like

@Quentin1990

Sorry… de realiteit is bizar. Bij gratie God moet je hopen ooit een Rolex te mogen kopen. De vitrines zijn bijna leeg, er liggen incourante modellen.

Ik ken 1 piloot, die kijkt 4x per week… ik heb 10k op zijn rekening gezet… en ik wacht nog steeds…

Veel plezier op vakantie, neem lekker een Seiko mee!

1 like

Zeker dat hij piloot is? :joy:

Yep, bij BA… standplaats Londen…

Ik ben ook piloot, pm je zo wel even mijn rekeningnummer want ik kom 196 keer per dag langs Gassan!

4 likes