Seagull Dragon King Limited Edition (195/800)

Te koop: Seagull Dragon King Limited Edition (195/800)

Heb besloten om alles wat ik niet meer draag te verkopen. Dit is de volgende die er uit mag. De Seagull Dragon King. Het horloge is in 2012 in een gelimiteerde oplage uitgebracht ter ere van het jaar van de Draak.

Het resultaat is een mooi en goed afgewerkt horloge, voorzien van saffierglas, met een prettig dragende stalen band en een geweldig mooie achterkant. De stalen band is opgebouwd uit gepolijste en matte delen. De zwarte wijzerplaat is voorzien van een blauwe minutenaanduiding. De doos is voorzien van een prachtige draak.

Het horloge heeft wat liefde nodig. De bezel (120 click unidirectional) draait op dit moment niet en wanneer je na het verstellen van de datum de kroon wilt aandraaien kan het voorkomen dat de datum nog weer verspringt. Oplossing is om de kroon eerst helemaal uit te trekken en weer terug te duwen voordat je de kroon weer aandraait. Mij stoorde het niet, omdat ik het wist, maar ik wil het wel genoemd hebben.

Hieronder het verplichte rijtje:
Merk en model: Seagull Dragon King Limited Edition
Afmetingen: 43mm diameter, 13mm hoog, 22mm lugs
Leeftijd: 2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2014?
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met originele doos, garantiebewijs, limited edition card en een aantal schakels.
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Ziet er netjes uit voor zijn leeftijd. Zie de foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Sea-Gull ST2130 automaat
Vraagprijs: € 145,00

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

:up:

Nogmaals onder de aandacht.
Bieden mag altijd, maar hou het netjes.
Heb je vragen? Laat het weten

Advertentie omhoog en prijs naar beneden.
Nieuwe prijs is € 125,00

Advertentie weer omhoog en prijs nog maar een keer naar beneden.
Nu voor € 120

Tot nu toe weinig animo. Dat kan aan het model/merk liggen, of ik heb de prijs te hoog ingezet. Dus maar eens proberen met een forse prijsverlaging. Nu voor €100.

:top:
Omhoog met de Dragon King

1 like