Seamaster 300M Mid Size 2253.80

Te koop:

Merk en model: Seamaster 300M 2253.80
Diameter: 36mm (zonder kroon)
Leeftijd: 2006
Papieren, doos en eventuele accessoires: Geen papieren, Geen Doos.
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen maar kan uiteraard met track & trace
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede conditie
Soort uurwerk en kaliber: automaat 1120
Vraagprijs: 1350 (toch wel vast vrees ik)
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Dag allemaal, ik heb dit horloge ook op MP staan. Daar staat hij uiteraard voor wat meer want zo werkt dat daar (https://link.marktplaats.nl/m1566961077). Deze zijn vrij populair in US omdat ze daar ook als dameshorloge door gaan. Ik probeer hem even eerst in NL te verkopen voordat ik hem op Chrono24 zet. Er moet wat de deur uit want er zijn te veel vintages bij gekomen de laatste tijd. Haha! Heerlijke maat overigens. Draagt super. En niet te vergeten, een super band om te dragen.

En die blauwe bezel insert had ik er bijgekocht om ook de andere kleuren combi te kunnen dragen. Nooit gedaan maar was wel een leuk idee als je het mij vraagt. Eigenlijk heb je dan twee watches in 1. Zou het niet dagelijks doen maar zomer/winter is aardig bijvoorbeeld.

Zoals ik op MP zeg zou dit horloge in 2017 een beurt gehad moeten hebben maar ik heb het bewijs er niet van. Ik heb hem wel op de timegrapher gehad. Geen Beat Error. De amplitude zit tegen de 300 aan. De afwijking is afhankelijk van de stand tussen de 2 en 12 seconden negatief maar meestal rond de 6. Dat doet toch vermoeden dat hij inderdaad 3 jaar geleden een beurt heeft gehad en nog een tijdje mee kan op deze manier.

Hieronder heleboel foto’s in wat betere resolutie. Laat het vooral weten als je een andere foto wil zien. Die maak ik zo!

Dank, Arnoud

23 likes

Hij is verkocht aan mede forum lid. Dank allemaal voor de interesse!