Seiko 5 automatic “Explorer”

Ook deze blauwe Seiko 5 automatic mag naar een volgende vertroetelaar. Er zijn namelijk nieuwe doelen aan de horizon en een bescheiden opruiming is goed.

Ook deze topper heb ik zelf in de catacomben van Hong Kong opgesnord toen het nog aangenaam was en daar ter plekke op maat laten maken. Helaas geen doosje meegekregen. Zijn toch kutdoosjes. Het horloge is uiteraard 100% origineel.

De styling is een knipoog naar de welbekende Explorer. Het uurwerk slaat meteen aan zodra je hem oppakt en loopt heel mooi, houdt goed de tijd. Het horloge draagt uitgesproken comfortabel en de blauwe sunburst is heerlijk.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen (in)ruil.

Merk en model: Seiko SNKD99 “Explorer”
Diameter: 37mm
Leeftijd: september 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: september 2019
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: paar extra schakels zoals op de foto, band is afgesteld op een pols van 18,5 cm en met de extra links wel tot 20 cm of zo.
Verzendkosten of afgehaald: €6,75 postnl of afhalen in Enter
Conditie (krassen, werking etc): normale haarlijntjes, doch zeer netjes op gepast. In roulatie met andere horloges gedragen bij een pak. Hardlex is netjes, paar veegjes op de band.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 7S26 automatic
Vraagprijs: €100 plus eventuele verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Up

Up

€90 plus eventuele verzending

Up

En omhoog

1 like

Niemand?